Ana Sayfa Güncel Instagram gönderilerine alışveriş etiketi eklenebilecek!

Instagram gönderilerine alışveriş etiketi eklenebilecek!

Evde kaldığımız şu günlerde büyük şirketler e-Ticaret konusunda yenilikler yapmaya devam ediyor. Son zamanlarda e-Ticaret sektöründe yatırımlar yapan şirketlerden birisi de Instagram. Şirket, e-Ticareti daha da geliştirmek için önemli bir yeniliği test ediyor.

Instagram

Yaptığı sızıntılarla adını çokça duyduğumuz sosyal medya uzmanı Matt Navarra’nın paylaşımına baktığımız zaman bazı Instagram profilleri artık açıklamaya ürün etiketi ekleme özelliğine sahip. Bu özellik dokunduğunuzda sizi paylaşılan ürünün sayfasına götürüyor.

Ürün satışlarını iki kata yakın arttıracak

Bu özellik Instagram kullanıcılarının ürünlerinizden yararlanmasını sağlamak için başka bir yol sağlayan önemli bir özellik. Bundan önceki dönemlerde işletme hesabı sahipleri hikayelerinden ürün satışı yapabiliyordu. Ancak bu özellik sayesinde artık ürün satışı iki kata kadar daha fazla olacak gibi gözüküyor.

Henüz kullanımı yaygınlaşamadı

Ancak henüz yaygın olarak kullanılamıyor. Bunun sebebi de Instagram Mağazalar’ın henüz herkes tarafından kullanılamamasıdır. Bu eklenti yayınladıktan sonra daha erişilebilir hale gelebilir, ancak şu anda dediğimiz gibi kullanımı oldukça sınırlıdır. 

Şirket, bu özelliği şu anda sadece ABD’de küçük bir kesimle test ediyor. Diğer bölgelere ne zaman geleceği belirsizliğini koruyor.

 

 

Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

WhatsApp ‘Çoklu Cihaz’ özelliğinde sona yaklaşılıyor!

Birkaç ay önce WABetaInfo tarafından WhatsApp uygulamasındaki bir hesabı aynı anda birden fazla cihazda kullanmaya olanak sağlayacak 'Çoklu Cihaz' özelliği sızdırılmıştı. Bu özelliği uzun...

Twitter, retweet yapmadan önce kullanıcıları uyaracak!

Geçmişten beri Twitter platformunda çok fazla bağlantı paylaşılıyor. Çoğu makale olan bu bağlantıları kullanıcılar genelde okumadan Retweet edebiliyor. Twitter, Haziran ayından beri test ettiği...

Facebook, Messenger uygulamasını iOS’ta varsayılan yapmak istiyor

iOS 14 ile birlikte hayatımıza giren özelliklerden biri de uygulamayı herhangi bir tarayıcı veya e-mail uygulamasını varsayılan olarak ayarlama özelliği. Bu özellik kullanıcıların çok...

LinkedIn, yorumlar bölümünde önemli bir yeniliği test ediyor!

LinkedIn, son zamnlarda platforma çok fazla yenilik yapmaya başladı. Son olarak geçtiğimiz haftalarda Hikayeler özelliğini kullanıma sunan şirket, şimdi yorumlar bölümünde önemli bir yeniliği...

ABD hükümetinden TikTok hakkında skandal karar!

TikTok uygulamasının ABD'de yasaklanması uzun zamandır gündemde olan bir konu. ABD Başkanı Donald Trump'ın ''TikTok'u Yasaklayacağız'' sözlerinden sonra birçok sosyal medya devi TikTok'un yasaklanmasının ardından...

Instagram Lite, aylar sonra geri döndü!

2018 yılında Facebook, genelde düşük segment telefon kullanan veya internet bağlantısı sınırlı kullanıcılar için Instagram Lite uygulamasını kullanıma sunmuştu. Şirket, bu yılın Mayıs ayında...

Twitter, DM’de ‘Sesli Mesaj’ özelliğini test ediyor!

Twitter, son zamanlarda sesli iletişim konusunda daha fazla yenilik yapmaya gayret ediyor. Haziran ayında Sesli Tweet'leri kullanıma sunan şirket, şimdi de direkt mesajlarda sesli...

Facebook Messenger görüntülü aramalarına önemli yenilik!

Facebook, sahip olduğu ve ana uygulamaya bağlı mesajlaşma platformu Messenger'a sürekli yenilik yapıyor. Son zamanlarda Messenger Rooms ile uygulamada video konferans yapmaya olanak sağlayan...

YouTube, TikTok benzeri yeni platformunu kullanıma sunuyor!

TikTok'un ABD'de erişime engellenmesi son zamanlarda sıkça gündeme gelen bir konu. Donald Trump'un TikTok'u engellemeye yönelik açıklamaları diğer sosyal medya devlerini harekete geçirdi. İlk...

Instagram gönderilerinden bağış toplanabilecek!

Bağış toplama özelliğini Instagram, öncelikli amaç olarak Covid-19 pandemi döneminden olumsuz etkilenen küçük çaptaki işletmeleri desteklemek için kullanıma sunmuştu. Kullanıma sunulduğu günden bu yana...