Ana Sayfa Güncel Instagram gönderilerine alışveriş etiketi eklenebilecek!

Instagram gönderilerine alışveriş etiketi eklenebilecek!

Evde kaldığımız şu günlerde büyük şirketler e-Ticaret konusunda yenilikler yapmaya devam ediyor. Son zamanlarda e-Ticaret sektöründe yatırımlar yapan şirketlerden birisi de Instagram. Şirket, e-Ticareti daha da geliştirmek için önemli bir yeniliği test ediyor.

Instagram

Yaptığı sızıntılarla adını çokça duyduğumuz sosyal medya uzmanı Matt Navarra’nın paylaşımına baktığımız zaman bazı Instagram profilleri artık açıklamaya ürün etiketi ekleme özelliğine sahip. Bu özellik dokunduğunuzda sizi paylaşılan ürünün sayfasına götürüyor.

Ürün satışlarını iki kata yakın arttıracak

Bu özellik Instagram kullanıcılarının ürünlerinizden yararlanmasını sağlamak için başka bir yol sağlayan önemli bir özellik. Bundan önceki dönemlerde işletme hesabı sahipleri hikayelerinden ürün satışı yapabiliyordu. Ancak bu özellik sayesinde artık ürün satışı iki kata kadar daha fazla olacak gibi gözüküyor.

Henüz kullanımı yaygınlaşamadı

Ancak henüz yaygın olarak kullanılamıyor. Bunun sebebi de Instagram Mağazalar’ın henüz herkes tarafından kullanılamamasıdır. Bu eklenti yayınladıktan sonra daha erişilebilir hale gelebilir, ancak şu anda dediğimiz gibi kullanımı oldukça sınırlıdır. 

Şirket, bu özelliği şu anda sadece ABD’de küçük bir kesimle test ediyor. Diğer bölgelere ne zaman geleceği belirsizliğini koruyor.

 

 

Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Instagram, hesapları otomatik olarak gizleyecek!

Dünyanın en çok kullanılan popüler sosyal medya platformlarından olan Instagram, 16 yaş altı kullanıcılar için önemli bir adım attı. Buna göre artık 16 yaş...

Instagram, Reels videolarının süresini artırdı!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Instagram. Şirket, TikTok rakibi özelliği Reels'i geliştirmeye devam ediyor. Son olarak, TikTok'un video süresini...

YouTube, para kazanmanın yeni yolunu duyurdu!

YouTube, içerik üreticilere para kazandıracak yeni özellikler üzerinde çalışmaya devam ediyor. Son olarak katıl butonunu kullanıma sunan şirket, isteyen abonelerin favori kanallarına destek olabilmesini...

Clubhouse kullanıcılarının verileri çalındı!

Son birkaç aydır büyük sosyal medya ağlarındaki veri sızıntısı skandalları büyüyor. 2021’in ilk yarısının kişisel verilerimiz için pek iyi geçtiğini söyleyemeyiz. Yılın kalan yarısında ne...

Twitter, ‘dislike’ özelliğini test etmeye başladı!

Twitter’da çoğunlukla politik ve eleştirel konularla ilgili içerikler görüyoruz. Bu mecrada doğal olarak bir görüş herkes tarafından benimsenemiyor ve tartışmalar yapılıyor. Bu durum Twitter’ın doğası haline...

Instagram, iPhone’lar için büyük bir yenilik yapıyor!

Instagram gibi sosyal medya platformları, hayatımızın neredeyse oldukça önemli bir parçası. Neredeyse günümüzün yarısını bu platformlarda geçiriyoruz. Hatta pek çoğumuz ilgi alanlarımız, özel ve ticari...

Twitter, Sesli Tweetler’e önemli bir yenilik yaptı!

Dünyanın önde giden sosyal medya platformlarından biri olan Twitter, bir yıldan fazla süre önce sesli tweetler özelliğini kullanıcılarına sunmuştu. Şirket, geçen bir yıldan fazla...

TikTok, kullanıcılarına ücretsiz Spotify Premium veriyor!

Günümüzde Instagram’ın en büyük rakibi olan ve her geçen gün büyümeye devam eden TikTok’tan kullanıcıları sevindirecek bir işbirliği haberi geldi. Başta Türkiye olmak üzere aralarında İngiltere,...

TikTok, ücretli video formatını test ediyor

Popüler sosyal medya platformlarından TikTok, Shoutouts isimli yeni bir özelliğini test ediyor. Şirket her şey yolunda giderse yeni özelliğini bütün kullanıcılarına açabilir. Çinli ByteDance’ın popüler...

Facebook, Threads adlı yeni özelliği test etmeye başladı!

Sosyal medyanın ilk adımını yıllar önce atan Facebook, geride kaldığı bu rekabette yeniden ayağa kalkmanın peşinde. Yıllardır kullanılan Twitter yanıtlama özelliğinin bir benzeri sosyal medya devinin...