Ana SayfaGüncelLinkedIn, Yeni Bir 'Odaklanmış Gelen Kutusu' ile Kullanıcıların Mesajlarını Daha İyi Yönetmelerine...

LinkedIn, Yeni Bir ‘Odaklanmış Gelen Kutusu’ ile Kullanıcıların Mesajlarını Daha İyi Yönetmelerine Yardımcı Olacak

LinkedIn kısa süre önce , uygulama kullanıcılarının mesajlarını dolaşmasına yardımcı olacak yeni bir yol duyurdu . Bu da çöpleri filtreleyerek dağınıklığı temizlemek anlamına gelir. Bu artık yeni ‘odaklanmış gelen kutusu’ özelliği ile yapılabilir.

Amaç, daha az önemli iletileri, ileti akışında bulunan Diğer adlı yeni bir sekmeye yeniden yönlendirmektir.

Şirket kısa süre önce, Odaklanmış ve Diğer adlı iki yeni InMail Sekmesi verildiğinde, yeni güncellemenin uygulamada nasıl görüneceğine dair görüntüler paylaştı.

Adından da anlaşılacağı gibi, Odak hemen bakılması gereken acil şeyleri gerektirecek, Diğerleri ise bekleyip zamanla geçebilecek metinlere sahip olacak. Ancak bazıları, Diğer’in Spam olarak adlandırılmasının daha iyi olabileceğini düşünüyor.

Belirgin bir ayrım olduğunda uygulamanın sponsorlu içeriğinin nereye gideceğini çok merak ediyoruz. Sonuçta, bu da çoğunlukla önemsiz.

Ancak, markaların pazarlamak için para biriktirmesi durumunda LinkedIn’in bunu ‘bu metinleri görmezden gelebilirsiniz’ bölümüne kaydırmayacağını düşünüyoruz.

Uygulamanın kısa süre önce, kullanıcıların ele almayı ve başa çıkmayı çok daha kolay bulacağı mesajlar için yeni ‘ikili gelen kutusu’ sistemi hakkında ayrıntılı olarak konuştuğu görüldü. Uygulamanın bize defalarca hatırlattığı gibi, her şeyin organizasyonla ilgili olduğunu unutmayın.

LinkedIn, metinleri bir sekmeden diğerine kaydırmanın son derece basit olduğunu ekliyor, bu nedenle ileri geri geçiş bir norm olduğu için bu bir sorun olmayacak. Benzer şekilde, platform zamanla nasıl önemsiz öğelerinizi tercihlerinize ve ihtiyaçlarınıza göre sorunsuz bir şekilde filtreleyen daha akıllı bir gelen kutusu göreceğinize ışık tutuyor.

Şimdilik, tüm işleme ve sınıflandırma sisteminin gerçekte nasıl çalışacağından emin değiliz, ancak birkaç kullanıcı için umut verici görünüyor. Kullanıcıların daha düzenli olmasına yardımcı olmak için takım tezgahlarını kullanmak kesinlikle akıllıcadır. Sonuçta, AI teknolojisi çağı, değil mi?

Eleştirmenler, bunun mega bir değişiklik olmadığını, ancak çok fazla metin alan ve bu nedenle artık dağınıklığı gidermek için daha az zaman harcayacak olanlar için büyük olabilecek bir değişiklik olduğunu düşünüyor.

Öte yandan, uygulamanın kullanıcıları için planlanan çok daha fazla güncellemesi var. LinkedIn, şu anda çalıştıkları firmada daha fazla kişiye aradıkları iş türünü bulmalarında yardımcı olmak istediğini söylüyor.

Bu özelliğe ‘adanmış işler’ özelliği adı verilir ve İşler Sekmesi’ndeki ‘şirketinizin bölümündeki işler’de kullanılabilir. Burada, firmada görülen yeni ana hatları çizilen bir dizi rol vurgulanacaktır. Kim bilir, bir şey sizin fantezinizi diğerlerinden daha fazla gıdıklayabilir ve yeni bir rol için başvurmaya başlarsınız.

Platform, bunun büyük firmalarda var olan boşluğu kısaltmak veya kapatmak için büyük bir şans olduğunu düşünüyor. Ve sonuç olarak, dışarıdaki pek çok çalışkan, ilk etapta böyle bir seçenek olduğuna dair hiçbir fikirleri olmadığı için şirket içi terfiler gibi şeyleri kaçırıyor.

LinkedIn hakkında daha fazla haber, bir kullanıcının sosyal becerilerini sergilemenin daha fazla yolunu içeriyor. Ve hepsi, uygulamanın bu düşünceyi bir video yanıtı veya yazılı olarak belirtilen bir yanıtla gösterme hareketi sayesinde.

Linked In, makine teknolojisi tarafından çeşitli dillerde oluşturulan çevrilmiş altyazıları eklemeye de hevesli olduğunu söylüyor. Bu, LinkedIn’in sunulan çok çeşitli öğrenme kurslarına çok daha fazla erişim sağlayacaktır.

LinkedIn’in yeni analitik özellikleri hakkında da bazı tartışmalar var. Bu, satış navigasyonunu yöneten platformuna sağlanacaktır. Kullanıcılar artık bu şekilde ilgili hesaplarına daha iyi öncelik verebilirler.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir