Ana Sayfa Güncel Sosyal medya fenomenleri vergi ödeyecek!

Sosyal medya fenomenleri vergi ödeyecek!

Sosyal medya, artık hayatımızın vazgeçilmez bir parçası haline geldi. İş böyle olunca, günümüzün belli saatini burada geçiriyoruz. Bu sebeple, sosyal medya platformlarında popüler insanlar da ortaya çıktı. Popüler insanların ortaya çıkmasıyla birlikte firmalar, belli bir ücret karşılığında reklamlarını yapmalarını da istediler. Reklamlarını paylaşan popüler insanlar, büyük gelir elde etti ve bu da Maliye Bakanlığı’nın dikkatini çekti. Özet olarak, sosyal medya fenomenleri vergi ödeyecek.

YouTube Hacklendi!

Sosyal medya fenomenleri vergi ödeyecek ve detayları

Maliye Bakanı Nabi Ağbal; sosyal medya platformlarında ünlenen isimlerin yani fenomenlerinin elde ettiği gelirden vergi almak için çalışmalara başladıklarını belirtti. Bununla birlikte Bakan, bir takım açıklamalarda da bulundu.Sosyal medya fenomenleri
Bakan; “Vergi kanunlarında, internet üzerinden elde edilen kazançlarla ilgili bir boşluk bulunmadığını vurgulayan Ağbal, “İster gerçek isterse sanal ortamda ticaret yapın, bugünkü kanunlarımıza göre vergi vermek zorundasınız. Bir kişi internette ister kendi sayfasına reklam alsın isterse video çekerek tweet’ler atıp oradan gelir elde etsin, bunlar eğer devamlılık arz ediyorsa ortada bir kazanç var demektir ve verginin ödenmesi gerekir. Vergi kanunlarımızda hiçbir boşluk yok, bunun adına ‘internet fenomeni’ deyin, ne derseniz deyin, ‘Bir şeyler yapıyorum da arada para kazanıyorum’ diyorsa her para kazanan nereden kazanırsa kazansın vergisini ödeyecek.” ifadelerini kullandı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Instagram canlı yayınlarına önemli bir yenilik geliyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Instagram. Şirket, uzun zamandır birçok alanda kullanıcı deneyimini iyileştirmek için yeniliklere devam ediyor. Bugün,...

Beklenen bir özellik, WhatsApp Beta ile geliyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan mesajlaşma platformlarından biri şüphesiz WhatsApp. Şirket, geçtiğimiz yıllardan beri kullanıcı deneyimini iyileştirmek için birçok yenilik yaptı ve yapmaya devam...

Twitter, doğrulama başvurularını yeniden açıyor!

Doğrulama tiki, özellikle tanınmış kişiler için büyük önem arz eden bir özellik. Twitter ve diğer sosyal medya platformları, uzun zamandır belirli kriterleri karşılayan kullanıcılara...

TikTok, arama sonuçlarına uyarı ekliyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz TikTok. Şirket, geçmiş zamanlardan bu yana şiddet ve tacizi önlemek adına birçok yenilik yaptı...

WhatsApp, tarih ile sohbet arama özelliğini test ediyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan mesajlaşma uygulamalarından biri şüphesiz WhatsApp. Şirket, geçtiğimiz yıllardan bu yana kullanıcı deneyimini iyileştirmek için birçok yenilik yaptı ve yapmaya...

Twitter, fotoğraflar için bir önemli görünüm değişikliğine gidiyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Twitter. Şirket, her geçen gün kullanıcılarına daha fazla yenilik getirmek için çalışıyor. Bugün Twitter,...

Snapchat, doğum günü kutlamayı kolaylaştırıyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Snapchat. Şirket, kullanıcı deneyimini iyileştirmek için bu zamana kadar birçok yenilik yaptı ve yapmaya...

Twitter, ‘takipçi kaldırma’ özelliğini test etmeye başladı!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Twitter. şirket, artan çevrimiçi şiddeti ve tacizi engellemek için bu zamana kadar birçok yenilik...

WhatsApp, son görülme özelliğine önemli bir yenilik getiriyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan mesajlaşma platformlarından biri şüphesiz WhatsApp. Şirket, geçtiğimiz yıllardan beri kullanıcı deneyimini iyileştirmek için birçok yenilik yaptı ve yapmaya devam...

WhatsApp, iOS ve Android arasında sohbet aktarımı özelliğini kullanıma sunuyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan mesajlaşma platformlarından biri şüphesiz WhatsApp. Şirket, uzun süredir kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çabalıyordu ve bugün beklenen bir özelliği daha...