Ana SayfaGüncelTwitter 'a Reklamlardan Büyük Darbe

Twitter ‘a Reklamlardan Büyük Darbe

Twitter zor bir yıl geçiriyor ve işler daha da kötüye gitti. Şirket, çocuk istismarını ve diğer müstehcen materyalleri teşvik eden içeriklerle birlikte oynatılan reklamları yakında boykot etmek zorunda kalabilir. Reuters

tarafından hazırlanan yeni bir rapor, Coca-Cola ve Walt Disney gibi çeşitli markaların, sömürücü materyalleri teşvik ettiği bilinen uygulamadaki çeşitli hesapların bu tür profil sayfalarında görünen markalar arasında nasıl yer aldığına ışık tutuyor. Gizemi ve çeşitli reklam yerleştirme sorunlarını ortaya çıkarmak için Reuters’in yanında çalışan Ghost Data adlı bir siber güvenlik grubu sayesinde, bu kesinlikle şirketin iş modeline büyük bir darbe olacak. Ve bilmiyorsanız, son zamanlarda çok fazla olumlu tanıtım yapmıyorlar.

Elon Musk dramasının merkeze alınması sayesinde her yöne kaos hakim oldu. Ayrıca, çeşitli veri ve gizlilik uygulamalarının gevşekliğine ilişkin pek çok ifşaat oldu. Ve şimdi, reklamverenleri boykot etme planları seçimle değil, zorla olduğu için uygulama birçok sorunla karşı karşıya. Ecolab ve Dyson gibi pek çok lider marka bu konudaki kampanyalarını askıya aldı.

Ghost Data’nın raporu, uygulama aracılığıyla çocuk istismarı materyallerinin paylaşılmasını talep eden yaklaşık 500 farklı hesabın ana hatlarını ortaya koymaya gerçekten daha fazla ışık tuttuğundan, bu gerçekten en az endişe verici konu. Ve Twitter, araştırmanın bulgularına göre, doğru zamanda harekete geçmediği ve bu tür içeriklerden kurtulamadığı için suçlu. İçeriğin %70’inin hala uygulamada görüldüğünden bahsediyoruz.

Bu bulgular, uygulamanın zararlı materyallerle ilgili konuları ele alamamasıyla ilgili daha birçok soruyu gündeme getirecek. Twitter, bu ölçekte herhangi bir istismar amaçlı içerik tespit edemediğini söylüyor.

Bu bulgu, Twitter’ın Yetişkin içerik yaratıcılarına OnlyFans türü ücretli abonelikleri satmaya başlama şansı verme niyeti hakkında geçen ay yapılan yakın tarihli bir araştırmadan kaynaklanıyor.

Konuyu bol bol ele almak için çalışmak yerine, Twitter bunun üzerine eğilmeyi seçti ve bu, işi riske atmaya istekli olmayan reklamverenlerin dikkatini çekecekti. Ne de olsa, rahatsız edici içerik ve rahatsız edici tweet’lerin yanında reklamların tanıtılmasını kim ister?

Bunların hepsi şu anda gerçekleşiyor ve yeni rapor konuya daha fazla ışık tuttuğundan, uygulamanın dahili soruşturması, uygulamanın yetişkin içerik oluşturucuların abonelikleri satmasına izin veremeyeceğini, çünkü firma katı bir kontrol uygulamadığını ve uygulamadığını tespit etti. açık içerik hakkında.

Bu açıkça, Twitter’ın bu tür içerikleri takip etme araçlarından yoksun olduğu için işini ve kârını riske atmaya istekli olduğu anlamına geliyor. Ancak bazıları, bulguların onlar için büyük bir sürpriz olmadığını iddia ediyor. Ancak tahmin edebileceğiniz gibi, reklamverenlerin yarattığı tepki kesinlikle çok büyük ve platformu yakında bu tür davranışlardan vazgeçmeye zorlayabilir.

Şimdilik Twitter, yeni pozisyonlar edinmeyi ve yeni stratejiler uygulamayı gerektiren konuyu ele almak için daha iyi kaynaklara nasıl yatırım yapmaya çalıştığından bahsetti.

Yani evet, şirketin nihayet harekete geçmesinden mutlu olmalıyız. Ancak sorunun başından beri orada olduğunu bilmek ve bu konuda hiçbir şey yapmamak kesinlikle endişe verici.

Twitter’ın yanlışlıkla yapılmış olsa bile yetişkinlere uygun içeriği herkese açık bir şekilde tanıttığını biliyoruz. Ve sorunu çözemezlerse, bu gerçekten şüpheli bir davranıştır.

Bu nedenle, reklamlar gelir sağladığı için gelecekte bu tür boykotlardan kaçınmak istiyorlarsa uygulama bazı büyük değişiklikler yapmak zorunda kalıyor ve kaybetmek platform için gerçekten kötü olabilir.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir