Ana SayfaGüncelTwitter, yeni büyüme hedefini açıkladı!

Twitter, yeni büyüme hedefini açıkladı!

Twitter, kullanıcılarının büyümesi açısından iddialı bir misyon üzerinde görünüyor. İşte bu nedenle şirket, önümüzdeki çeyrek için günlük aktif kullanıcı büyümesi açısından çıtayı yükseltiyor.

https://static.sosyopat.com.tr/wp-content/uploads/2022/02/Twitterdan-tepki-toplayan-yeni-DM-ozelligi-2.jpg

Sosyal medya devi, sosyal medya kuruluşunun müşteri ürünleri bölümünün liderlerinin belirttiği gibi, bunun şimdiye kadarki en iddialı dönemi olacağını söylüyor.

Firma, günlük kullanıcılarla ilgili inanılmaz yüksek beklentilerini ve bu konuda para kazanmasını nasıl artırmayı planladığını açıkladı. Bu haber, şirketin iç toplantısında doğrulandı ve Salı günü Reuters tarafından açıklandı.

Bu, şirketin ekibi için şimdiye kadar ortaya çıkan en büyük hedef olarak görülüyor.

Örgüt, Twitter’ın hedefler belirleme ve bu hedeflere ulaşmak için elinden gelen her şeyi yapma konusunda yoluna devam ettiğini de ekliyor. Şimdilik, şirketin 8,5 milyon kullanıcılık bir büyüme elde etmeyi başardığını biliyoruz ve bu, şüphesiz bugüne kadar gerçekleşen en iyi büyüme olarak görülüyor.

Haberle birlikte şirket hisselerinde öğleden sonra işlem saatlerinde kaydedilen %1’lik artış geldi.

San Francisco merkezli kuruluş, farklı kullanıcıları cezbeden bir hırsı sürdürmesi gerektiğini ve anlaşmanın henüz Elon Musk tarafından satın alınmasından sonra bile tüm duruma büyük bir belirsizlik kattığını söylüyor.

Pazartesi günü, Tesla sahibinin hukuk ekibi üyeleri aracılığıyla Twitter’a, uygulamadaki sahte profillerin sayısıyla ilgili yanlış bilgi verildiğine dayanarak nasıl geri çekilme hakkına sahip olduğu konusunda bir mektup gönderdiğini gördük.

Dolayısıyla, daha fazla şeffaflık sağlanmasaydı, 44 milyar dolarlık mega anlaşmadan çıkmaktan çekinmeyecekti. Musk ayrıca, bu bilgilerin uygun doğrulama için nasıl gerekli olduğunu ve sosyal medya platformunun kendisiyle yaptığı sözleşmede ilk olarak beyan edilen haklarının bir parçası olduğunu belirtti.

Ancak Twitter yanıt verdi ve spam ve sahte hesaplarla ilgili verilen rakamların ne kadar doğru olduğuna ve geçmişte SEC tarafından onaylanan benzer teknikleri nasıl kullandıklarına dair orijinal argümanına bağlı kalmaya karar verdi.

Bu yılın ilk çeyreğinde, Ukrayna’daki savaşın şirketin kullanıcı etkinliğini önemli ölçüde artırdığını gördük. Ancak bu, uygulamada harcanan süre miktarında, tam olarak yaklaşık %4’lük bir düşüşle geldi.

O zamandan beri, Twitter’ın 2020 için kaydedilen ikinci çeyreğinde yaklaşık 20 milyon eklemeden bahsettiğini gördük. Bu, şirketin 2019’dan bu yana en büyük üç aylık kazanç artışı olmalı.

Çok sayıda kullanıcının platforma akın ettiği görüldü. pandeminin başlamasına doğru verilen haberlere.

O zamandan beri, örgütün iddialı uzun vadeli hedeflere ulaşmak için silahlarına bağlı kalmakta zorlandığını gördük. Bu, hem gelirler hem de günlük aktif kullanıcılar için geçerlidir. Ve sonunda işe alım sürecini dondurmak ve masraflardan tasarruf etmenin yollarını düşünmek zorunda kaldı.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir