Ana Sayfa Güncel WhatsApp Business için iki önemli yenilik yapıldı!

WhatsApp Business için iki önemli yenilik yapıldı!

İçinde bulunduğumuz Covid-19 pandemi sürecinde işletme sahipleri müşterileri ile daha kolay ve hızlı iletişime geçebilmek adına WhatsApp Business kullanmaya başladı. Uygulamasında pandemi döneminde yaşanan bu büyük kullanım artışı, WhatsApp’ı, Business uygulamasına yenilik yapmak durumunda bıraktırdı.

QR Kod ile profil paylaşma

whatsapp business

İlk yenilik geçtiğimiz haftalarda WhatsApp uygulamasına gelen QR Kod ile kişi paylaşma özelliği ile alakalı. Bu özelliği şu ana kadar sadece bireysel kullanıcılar kullanabiliyordu ancak artık WhatsApp Business kullanıcıları da bu özelliği kullanarak profillerini paylaşabilecekler.

Bilgilendirici Çıkartmalar 

İkinci yenilik ise işletme sahiplerinin belkide Business uygulamasında en çok kullanacakları işlevlerden birisi olacak: Bilgilendirici Çıkartmalar. Bu özellik sayesinde işletme sahipleri, kendilerine mesaj atacak olan kullanıcılarına anlık durumları hakkında bilgi verebilecekler. Bu çıkartmaların içeriğinde ise ‘Şu an açığız‘ , ‘Geri döneceğiz‘ , ‘Kapalıyız‘ gibi birçok ifade bulunuyor.

 

Kaynak

Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Twitter, Instagram’ın popüler bir özelliğini alıyor

Sosyal medya devleri, son özellikle son yıllarda kullanıcı sayılarını bir hayli arttırmış durumda. Kendi aralarında da ciddi bir rekabet içerisinde olan platformlar, yeni özelliklerini...

YouTube, TikTok’a karşı gücünü arttırmayı sürdürüyor

Popüler video akış siteleri ve sosyal medya platformları birbirlerinden özellik kazanmaya devam ediyor. kaybolan paylaşım özelliğe Snapchat ile hayatımıza girmeye başladı. Sonrasında ise Instagra'da...

WhatsApp, heyecanla beklenen bir özelliği kullanıma sunuyor!

Geçmişten beri iOS ve Android kullanıcıları karşıt işletim sistemlerini kullanan cihaza geçiş yapınca WhatsApp sohbetlerinin aktarılamaması sorunu ile karşı karşıya kalıyordu. Bu nedenle kullanıcılar üçüncü parti uygulamalar yardımıyla sohbetlerini aktarıyorlardı...

Twitter, NFT’leri profil fotoğraflarına getiriyor

Twitter, takas edilemeyen token (NFT) sahiplerinin platformda kendilerini tanımlamalarına yardımcı olmak için yeni bir özellik başlattı. Bu özelliği kullanabilmek için ise Twitter Blue aboneliğinin...

TikTok, Instagram tarzı ücretli abonelikleri test etmeye başladı!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarının başlarında şüphesiz TikTok ve Instagram geliyor. Bu iki büyük sosyal medya devi, bir süredir birbirlerinden aldığı...

Instagram, ücretli abonelik özelliğini test ediyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Instagram. Şirket, bu zamana kadar kullanıcı deneyimini iyileştirmek adına birçok yenilik yaptı ve yapmaya...

Twitter, ‘Topluluklar’ özelliğini Android’e getirdi

Geçtiğimiz yılda Twitter, 'Topluluklar' özelliğini iOS ve web tarayıcısına getirmişti. Bu özellik artık Android cihazlarda da erişebilir hale geldi. Platformun sunmuş olduğu Andorid versiyonunun...

YouTube, indirimli “yıllık abonelik” seçeneği sunuyor!

Dünyanın en büyük içerik platformlarından YouTube, dönem dönem yenilikler getirerek kullanıcılarına daha iyi bir deneyim sunmayı hedefliyor. Kullanıcı odaklı olmaktan vazgeçmek istemeyen platform, bu...

TikTok, kullanıcılarını ‘Hikayeler’ izlemeye zorluyor!

2021 yılında rekor kıran TikTok, diğer sosyal medya platformlarından ilham alarak pek çok yeni sistem geliştiriyor. Geçen yıllarda Instagram 'Hikayeler' özelliğinin benzerini tanıtan TikTok,...

WhatsApp, yeni özellik için çalışmaları hızlandırıyor!

Dünyanın en çok kullanılan mesajlaşma platformu olan WhatsApp, her geçen gün yeni özelliklerle kullanıcıların karşısına çıkıyor. Kullanıcılarla olan etkileşimi arttırmayı amaçlayan uygulama, en son...