Ana Sayfa Güncel YouTube , Android üzerinde yeni özelliğini test ediyor!

YouTube , Android üzerinde yeni özelliğini test ediyor!

Dünya çapında en popüler video izleme platformu YouTube, thumbnaillerini yenilemeye hazırlanıyor! Android üzerinde test edilmeye başlandı! Şu anda platform üzerindeki videoların küçük resimleri ekranın genişliğinin yarısı kadar, diğer yarısı da videonun adı, kanalın adı, görüntülenme sayısı vb. Ayrıntıları gösteriliyor.

YouTube Android

 

Çok daha büyük olacak

Yeni özellikle birlikte ise YouTube üzerinde video oldukça geniş bir alanı kaplıyor, bir anlamda ana sayfada gördüğümüz video önizlemeleri boyutuna geliyor. Videonun başlığı, yayıncısı olan kanal gibi bilgiler ise videonun hemen altında yer alıyor.

Yeni tasarım, Android ekranlarında videoyla ilgili bazı ayrıntıların yanı sıra altı videonun önizlemesi yerine aynı anda yalnızca iki video önizlemesi gösteriyor. Bu, fazla kaydırma yapmak zorunda kalmadan sayfa başına daha fazla sonuç görmeyi tercih eden insanlar için genel kullanıcı deneyimini etkileyebilir. YouTube için büyük küçük resim testi henüz geniş çapta kullanıma sunulmadı, ancak seçilen sayılı hesaplarda test için etkinleştirildi.

Şirket her geçen gün YouTube için yenilikler yapmaya hız kesmeden devam ediyor. İnsanlar evde kaldıkça bir şeylerle zaman geçirmeye çalışıyorlar. Aslında bu durum da bunu kanıtlar nitelikte. Özellikle de coronavirüs pandemi döneminde sosyal medyada yaşayanan bu kullanıcı artışı , oyun oynama sayılarındaki artışlar gibi bir çok durum da bunu destekliyor. Umarız ki bu pandemi dönemi bir an önce biter ve insanlar eski yaşamına geri döner.

Kaynak

 

Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

SpongeBob Apple Arcade Mağazasında Yerini Aldı!

Apple, iOS 13 sürümü ile birlikte hayatımıza yeni bir servis olan Apple Arcade'i eklemişti. Apple’ın oyun servisi olan Arcade bir süredir hayatımızda yer alıyor. Ayrıca...

Twitter Web’deki mesajlar için önemli yenilik!

Evde kaldığımız bugünlerde büyük şirketler kullanıcıları için yeniliklere devam ediyor. Bugün Twitter, Web sürümünde mesajlaşmalarınızı kolaylaştırmak için Messenger tarzı kolay ve hızlı sohbet özelliğini...

Opera tarayıcısına Twitter eklentisi geldi!

Evde kaldığımız şu günlerde birçok şirket kullanıcıları için yenilikler yapmaya devam ediyor. Bu sefer de çok önemli bir hamle daha bir internet tarayıcı şirketi olan...

Facebook, ‘CatchUp’ adlı platformunu duyurdu!

Evde kaldığımız şu günlerde büyük şirketler kullanıcıları arasındaki iletişimi koparmamak için çok çabalıyor. Dünyaca ünlü sosyal medya devi Facebook, iletişim alanında yaptığı yeniliklere bugün...

Facebook, anket özelliğini Messenger’a geri getiriyor!

Evde kaldığımız şu günlerde büyük şirketler yenilikler yapmaya devam ediyor. Facebook, geçtiğimiz dönemlerde sahibi olduğu Messenger uygulamasında Anket özelliğini kaldırmıştı. Şirket, bugün itibariyle Anket...

Acun Ilıcalı, Instagram Dünya Rekoru Kırdı!

Acun Ilıcalı 3 Milyon Anlık izlenme alarak Instagram Dünya Canlı Yayın Rekorunu Kırdı! Acun Ilıcalı, bu yıl farklı oyunlar ve medyayı kullanım açısından televizyon tarihinde...

Facebook, Müşteri Sohbet Eklentisine Güncelleme Getiriyor!

Facebook bir süredir, gelişen bir dijital ekonomide gerçekleşen çeşitli iş faaliyetleri için bir tür merkez olarak kendini sergilemeye çalışıyor. İçerdiği özelliklerden biriside, Facebook sayfalarına...

Facebook profilleri kilitlenebilecek!

Evde kaldığımız şu günlerde büyük şirketler yenilikler yapmaya devam ediyor. Bugün Facebook, kullanıcıların arkadaş olmadıkları birisinden profillerini gizleyebilmesine olanak tanıyan ''Profil Kilitleme'' özelliğini test...

Twitter, Hikayelere benzeyen yeni özelliğini test ediyor!

Evde kaldığımız bu süreçte büyük şirketler kullanıcılarına yenilikler yapmaya devam ediyor. Twitter, bugün Facebook, Instagram gibi platformlarda bulunan Hikayeler özelliğinin bir benzerini kendi platformu...

WhatsApp uygulamasında numara isteme devri bitiyor!

Eski zamanlardan beri birisi ile WhatsApp üzerinden iletişime geçmek için elle numarasını kaydetmemiz gerekiyordu. Bu gerçekten zaman kaybettiren bir işlemdi. Şirket, kullanıcıların en hızlı...