Ana SayfaGüncelGoogle Alışveriş Sonuçlarına Hangi Ürünlerin Trend Olduğunu Söyleyecek Yeni Bir Özellik Eklendi

Google Alışveriş Sonuçlarına Hangi Ürünlerin Trend Olduğunu Söyleyecek Yeni Bir Özellik Eklendi

Arama Etkinliği sırasında Google, Google Alışveriş Sonuçlarında birçok arama yapana yardımcı olacak yeni bir Trend sekmesini ortaya çıkardı. Bu yeni Trend Kutusu resmi olarak piyasaya sürülmedi ve insanlar hala ne yapacağını tahmin ediyor. İlk olarak , bir Google Alışveriş Sayfasının ekran görüntüsünü paylaşan bir Twitter kullanıcısı ve bunun üzerine yeni bir trend eklemeyi nasıl görebileceğimizi fark etti. Bu yeni özellik sadece alıcılara değil satıcılara da yardımcı olacak. Trend olan sonuçlar, belirli kategorilerdeki ürünleri ararken gösterilecektir.

Örneğin, ayakkabı satın almak ve onları Google’da aramak istiyorsunuz. Arama sonuçlarının üzerinde bir trend sekmesi olacaktır. Bu, günümüzde hangi markanın hangi ayakkabı stilinin trend olduğunu görmenize yardımcı olacaktır. Başka bir örnek parfümlü olabilir. Parfüm araması yaptığınızda, günümüzde online pazarda hangi tür parfümlerin trend olduğunu öğreneceksiniz. Alıcıların avantajlarından bahsedecek olursak bu özellik onların ürünlerini daha hızlı satmalarına yardımcı olacaktır. Bu sadece müşterilerini artırmakla kalmayacak, aynı zamanda pazarlarını iyileştirmeye de yardımcı olacaktır.

Bu güncellemenin ne zaman çıkacağına dair henüz bir haber yok. Muhtemelen hala son rötuşları altında ve Google yakında resmi olarak yayınlayacak. Bildiğimiz şey, ABD’deki kullanıcıların bu özelliği yalnızca Kasım ayının sonuna kadar kullanabilecekleri. Şimdi tek yapmamız gereken, insanların bundan yararlanmaya başlaması için çıkmasını beklemek. Google Search On Event ayrıca, Google’a bir değişiklik getirecek başka güncellemeler ve yeni özellikler de ortaya çıkardı.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir