Ana Sayfa Güncel Instagram, bağış özelliğini test etmeye başladı!

Instagram, bağış özelliğini test etmeye başladı!

Dünyaca ünlü sosyal medya platformu Instagram, kullanıcılarının birbirlerine para gönderebilecekleri bağış özelliğini test etmeye başladığını duyurdu. Bu özellik sayesinde kullanıcılar artık birbirlerine IBAN gibi bilgiler istemeye gerek kalmadan para gönderebilecekler.

instagram

Şu anlık sadece üç ülkede kullanıma sunuldu

Bu özellik, ilk aşamada şimdilik sadece ABD, İrlanda ve İngiltere’de kullanıma sunuldu. Instagram’ın bu özelliği yapabilmek için çalıştığı firma kısmında ise ABD kaynaklı bağış toplama platformu GoFundMe karşımıza çıkıyor.

18 yaş sınırı bulunuyor

Bu özellik bugün itibariyle bu üç ülkedeki Android platformunu kullanan Instagram Beta kullanıcılarının kullanımına sunuldu. Yakında iOS’e de gelecek bu özelliği kullanarak bağış alma eklentisini profillerine eklemek isteyen kişilerin en az 18 yaşında olma şartı da bulunuyor.

En az 30 gün süresi olacak

Bağış toplama eklentisi varsayılan olarak 30 gün süreyle özelliği aktif eden kullanıcıların profillerinde gözükecek. Bu süre sonunda kullanıcılar isterse bir 30 gün daha süreyi uzatabilecek veya özelliği kapatabilecek.

Instagram, bu özelliğin şu anda sadece üç ülkede test edildiğini ve önümüzdeki aylarda yavaş yavaş yeni ülkelerde de kullanıma sunulacağını söyledi. Ayrıca şirket, bu bağış toplama eklentisinin Hikayeler ve Gönderiler aracılığıyla yayılacağını, bu sayede daha fazla kullanıcının bağış toplayan kişiden haberdar olmasınının sağlanacağını da söyledi.

Kaynak

Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Instagram canlı yayınlarına önemli bir yenilik geliyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Instagram. Şirket, uzun zamandır birçok alanda kullanıcı deneyimini iyileştirmek için yeniliklere devam ediyor. Bugün,...

Beklenen bir özellik, WhatsApp Beta ile geliyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan mesajlaşma platformlarından biri şüphesiz WhatsApp. Şirket, geçtiğimiz yıllardan beri kullanıcı deneyimini iyileştirmek için birçok yenilik yaptı ve yapmaya devam...

Twitter, doğrulama başvurularını yeniden açıyor!

Doğrulama tiki, özellikle tanınmış kişiler için büyük önem arz eden bir özellik. Twitter ve diğer sosyal medya platformları, uzun zamandır belirli kriterleri karşılayan kullanıcılara...

TikTok, arama sonuçlarına uyarı ekliyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz TikTok. Şirket, geçmiş zamanlardan bu yana şiddet ve tacizi önlemek adına birçok yenilik yaptı...

WhatsApp, tarih ile sohbet arama özelliğini test ediyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan mesajlaşma uygulamalarından biri şüphesiz WhatsApp. Şirket, geçtiğimiz yıllardan bu yana kullanıcı deneyimini iyileştirmek için birçok yenilik yaptı ve yapmaya...

Twitter, fotoğraflar için bir önemli görünüm değişikliğine gidiyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Twitter. Şirket, her geçen gün kullanıcılarına daha fazla yenilik getirmek için çalışıyor. Bugün Twitter,...

Snapchat, doğum günü kutlamayı kolaylaştırıyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Snapchat. Şirket, kullanıcı deneyimini iyileştirmek için bu zamana kadar birçok yenilik yaptı ve yapmaya...

Twitter, ‘takipçi kaldırma’ özelliğini test etmeye başladı!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Twitter. şirket, artan çevrimiçi şiddeti ve tacizi engellemek için bu zamana kadar birçok yenilik...

WhatsApp, son görülme özelliğine önemli bir yenilik getiriyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan mesajlaşma platformlarından biri şüphesiz WhatsApp. Şirket, geçtiğimiz yıllardan beri kullanıcı deneyimini iyileştirmek için birçok yenilik yaptı ve yapmaya devam...

WhatsApp, iOS ve Android arasında sohbet aktarımı özelliğini kullanıma sunuyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan mesajlaşma platformlarından biri şüphesiz WhatsApp. Şirket, uzun süredir kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çabalıyordu ve bugün beklenen bir özelliği daha...