Ana Sayfa Güncel Instagram, bugün kâr amacı gütmeyen kuruluşları destekleyen kullanıcıları vurguluyor!

Instagram, bugün kâr amacı gütmeyen kuruluşları destekleyen kullanıcıları vurguluyor!

Sosyal medya devi Instagram, hayırseverliği kullanıcılara hatırlatmak amacıyla önemli bir etkinlik düzenliyor. Bugün Instagram’a giren kullanıcılar GivingTuesday adlı bir hikaye görmeye başladı. #Bağış veya #BağışYaptım etiketlerini kullanarak hikaye atan takip ettiğiniz tüm hesapları GivingTuesday hikayesinde görebileceksiniz.

instagram

#Bağış veya #BağışYaptım etiketi ile hikaye atan kullanıcılar gösteriliyor

Şirket, ana hesabı olan @instagram ve @creators hikayeleri üzerinden bağış yapılabilecek bazı hesapları duyurdu. Bu hesapların ürünlerini #Bağış veya #BağışYaptım etiketi ile hikaye atan kullanıcıların hikayeleri GivingTuesday bölümlerinde gözükecek.

Instagram, bağış yapmayı kolaylaştırıyor

Bu arada şirket, yayınınızda kâr amacı gütmeyen kuruluşlara bağış toplayabilmeniz için daha etkili bir yol üzerinde çalışıyor. Takipçilerinizi profilinizdeki veya biyografinizdeki bir bağlantıya yönlendirmek zorunda kalmadan, takipçilerinizin istediğiniz kar amacı gütmeyen kuruluşlara bağış yapmasını uygulama üzerinden sağlayabileceksiniz. Instagram bu özelliği yakında test etmeye başlamayı planlıyor.

Kaynak

 

 

Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

YouTube, Shorts kullanan içerik oluşturuculara ödeme yapacak!

Dünyaca ünlü video paylaşım platformu YouTube, geçtiğimiz aylarda Shorts'u kullanıcılarına sunmuştu. Kısa sürede çok fazla kullanıcı toplayarak TikTok ve Instagram Reels'in rakibi olan platforma...

TikTok, Düet özelliğine önemli bir yenilik yapıyor!

En çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri de şüphesiz TikTok. Şirket, her geçen gün kullanıcı deneyimini iyileştirmek adına yenilikler yapmaya devam ediyor. Bugün test...

Clubhouse Android uygulaması, ABD’de test edilmeye başlandı!

Son zamanların en popüler uygulamalarından birisi şüphesiz Clubhouse. Sesli iletişim alanında kullanılan bu uygulama, son zamanlarda önemli başarılar elde etti. Kullanıcı sayısı her geçen...

YouTube, videoları kullanıcıların diline otomatik çeviriyor!

Dünyaca ünlü video paylaşım platformu YouTube, son derece önemli bir yenilik yapıyor. Neredeyse hepimizin kullandığı platform üzerinde bazen istediğimiz içeriği Türkçe olarak bulamayınca farklı...

WhatsApp, 15 Mayıs’a kadar kabul edilmesi gereken yeni gizlilik sözleşmesini kullanıcılara gönderiyor!

Dünyaca ünlü mesajlaşma platformu WhatsApp, bu yılın başlarında gizlilik sözleşmesinde bir güncelleme yapma kararı almıştı. Birçok kullanıcı, yeni maddelerin veri gizliliğini ihlal ettiği gerekçesiyle bu...

TikTok, canlı yayınlar için beklenen bir özelliği getiriyor!

Pandemi döneminde kullanıcı sayısında artış yaşayan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz TikTok. Şirket, bu süreçte kullanıcıları için birçok yenilik getirdi ve getirmeye devam ediyor....

Instagram, üç önemli yeniliği test etmeye başladı!

Instagram, şüphesiz dünya üzerinde en popüler sosyal medya platformları arasında. Şirket, geçmiş zamanlardan beri kullanıcılarına sürekli yenilikler yaptı ve günümüzde de yapmaya devam ediyor....

YouTube, ”Zamanlanmış Yorumlar” özelliğini test ediyor!

Dünyaca ünlü video paylaşım platformu YouTube, önemli bir yenilik üzerinde çalışıyor. Yorumlar bölümüne getirilecek yeni özellik sayesinde kullanıcılar zaman etiketi içeren yorumları videoyu izlerken...

Facebook, masaüstü için menü özelliğini kullanıma sundu!

Dünyaca ünlü sosyal medya platformu Facebook, yenilikler yapmaya devam ediyor. Şirket, geliştirici konferansında Masaüstü sitesi için yenilikler yapacaklarını duyurdu. Şirketin sahibi Mark Zuckerberg tarafından...

Instagram, işletmelerin iletişim bilgilerini profilde gösterecek!

Sosyal medya devi Instagram, bugün işletme hesaplarına önemli bir yenilik yapıyor. Instagram'dan satış yapan bir çok işletme var ve bunların birçoğu işletme hesabı kullanıyor....