Ana SayfaGüncelInstagram, içerik oluşturucuları için yeni bir para kazanma aracı olan "Hediyeler"i test...

Instagram, içerik oluşturucuları için yeni bir para kazanma aracı olan “Hediyeler”i test ediyor

En popüler sosyal ağlardan ve fotoğraf paylaşım uygulamalarından biri olan Instagram, Hediyeleri dahili olarak test ediyor. Bu uygulama içi satın alma seçeneği, içerik oluşturucuların takipçilere fiziksel ürünler satmasına olanak tanır. Instagram, bu özelliği son birkaç aydır ABD’deki birkaç içerik oluşturucuyla test ettiğini ve yakında Instagram’da doğrulanmış bir işletme hesabına sahip tüm kişilerin kullanımına sunulacağını açıkladı.

Zaman içinde Instagram, ürün tekliflerini fiziksel ürünlerin ötesine, deneyimleri içerecek şekilde genişletmeyi planlıyor. Birkaç ay önce, küresel tüketici anketimizin sonuçları, bir teşvik olsaydı, insanların %60’ından fazlasının sosyal medyada markaları takip etme olasılığının daha yüksek olacağını ortaya koydu. 15 ülkede 10.000’den fazla tüketiciyle anket yaptık ve Instagram’ın yeni hizmeti Hediyeler hakkında ne söylediklerini görmek istedik. Instagram ekosistemini büyütmeyi seviyor. Bunu yapmak için, başka bir şekilde gelir elde etmeleri gerekiyor. Araştırdıkları seçeneklerden biri, uygulama aracılığıyla fiziksel hediyeler satmaktır. Bu hikayede, Instagram’ın Hediyeleri nasıl dahili olarak test

ettiğinden bahsediyoruz, yaratıcıları için yeni bir para kazanma aracı. Fotoğraf ve video paylaşım uygulaması, bu platformu arkadaşlarıyla, aileleriyle ve internetteki diğer kişilerle iletişim kurmak için kullanan kullanıcıları birbirine bağlar. Gönderiler video biçiminde olabilir ve mobil cihazınızın kamerasıyla kaydettiğiniz klipte ne gördüğünüzü veya ne yaptığınızı açıklayan yazılı altyazılar da içerebilir.

Pek çok kullanıcı, Hediye satın alma olanağının normal profiller için mi yoksa yalnızca işletme hesapları için mi geçerli olacağını merak ediyor. Hediyeler yalnızca Instagram’daki kullanıcılara sunulur. Başka bir hesaptan satın alınırlar ve doğrudan kendilerine hediye edilen kullanıcıya gönderilirler.

Bir Instagram hesabınız varsa ve Hediyeler resmi olarak yayınlanmadan önce ilk deneyimleyen kullanıcılardan biri olmak istiyorsanız, uygulamanın en son beta sürümünü indirebilirsiniz. Aksi takdirde, Gifts’in bu sonbaharda piyasaya sürülmesi bekleniyor. Bu özelliğin Instagram’a dahil edilmesi çığır açıcıdır ve içerik oluşturuculara yardımcı olacaktır. Günümüzün dijital dünyasında, birçok insan tek gelir kaynağı olarak sosyal medyaya yöneliyor. Son yıllarda, influencerlar sosyal medyada en popüler kişilerden biri haline geldi.

Markalar, daha geniş bir kitleye ulaşmak için sosyal medyada ürünlerinin reklamını yapmaları için influencerlara ödeme yapıyor. Yazarlar, yayınlarına favori markalarından veya perakendecilerinden öğeler ekleyebilir. Instagram daha sonra kullanıcılara ürünü satın alma ve doğrudan onlara gönderme seçeneği sunacak.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir