Ana SayfaGüncelInstagram, Mağaza Sekmesini Yeni Bir Bildirimler Sekmesiyle Değiştirme Testine Başlıyor

Instagram, Mağaza Sekmesini Yeni Bir Bildirimler Sekmesiyle Değiştirme Testine Başlıyor

Instagram, son aylarda oldukça geliştiğini gördüğümüz bir uygulama. Bazı değişiklikler takdir edilirken, diğerleri çok fazla değil. Ve şimdi, uygulamanın test edilen başka bir değişiklik yapmakla meşgul olduğuna dair daha fazla haber duyuyoruz.

Test, Mağaza Sekmesini Bildirimler sekmesiyle değiştirir. Bu, uygulamanın gezinme çubuğunda görülüyor ve bazı kullanıcılar Mağaza sekmesinin eksik olduğunu ve değiştirildiğini belirtti .

Şu an itibariyle şirket testi kamuya açıklamadı ancak Meta’dan bir sözcü The Verge adlı bir medya kuruluşuyla konuştu. Değişikliği onayladılar ve uygulamanın çalışmalarını daha da basitleştirmek için tasarlanmış önemli bir testin parçası olduğunu belirttiler.

Ayrıca, test yayına girdiğine göre, değişiklik birkaç kişi tarafından görülüyor ancak şu anda kesin rakamlar kesin değil.

Mağaza sekmesi ilk olarak yaklaşık iki yıl önce dahil edildi. O zamanlar pandemi tüm hızıyla sürüyordu ve insanlar gerçekten online alışveriş yapıyorlardı. Bu şekilde, sekme, insanların uygulamada birbirleriyle bağlantı kurmaları için en üst düzeyde hizmet etti.

Bir içerik oluşturucu, marka veya küçük işletme olsun, çoğu mal ve hizmetlerini satışa çıkarmayı başardı. Kullanıcılara feed’lerinde pazarlanan ürünleri anında satın alma şansı veren şey buydu.

Aynı şekilde, sekmenin diğerlerinin yanı sıra ürünler için bir dizi öneri, editörlerden birkaç seçki ve canlı işletme akışları sağladığını da gördük.

Mağaza Sekmesinin uygulamada olduğu kadar binlerce içerik oluşturucu için de uygulamada ne kadar başarılı olduğundan emin olmasak da, kesin olan bir şey var. Firmanın yeni yollarla doğru yönde ilerlemek için nasıl bir yol aradığı artık oldukça açık.

Şirket, son iki yılda daha iyi alışveriş özellikleri sunmasına rağmen, değişikliklerin ileride görülebilir. Hatta Instagram’ın kullanıcılar ve satıcılar için DM’leri aracılığıyla doğrudan satış ve satın alma işlemlerine izin verme yeteneğini ilk kez gördük.

Bu nedenle, bir Mağaza sekmesinin kaldırılmasının, varsa nasıl büyük bir fark yaratabileceğini görmüyoruz. Bakın, şimdi uygulamanın Ayarlar’ında bulunan bir alt bölüm olmanın önemi verildi.

Meta’nın The Verge’deki değişiklikle ilgili sözcüsünün belirttiği gibi, ticaret her zaman insanların uygulamalarda bulunan yeni ürünleri haber beslemeleri, Makaralar, Hikayeler ve diğer yenilik biçimleri aracılığıyla keşfetmesini ve satın almasını çok daha basit hale getiren ayrılmaz bir faktör olmuştur. düşer veya canlı alışveriş akışları aracılığıyla.

Şimdilik, mevcut kaldırma işlemi yalnızca birkaç kullanıcıyla sınırlıdır, ancak Bilgilerden gelen raporların doğru olduğu ortaya çıkarsa, önümüzdeki yıl tamamen kaldırıldığını görebiliriz. Dolayısıyla, bu, tüm kullanıcı alışveriş deneyimini kişiselleştirilmiş bir girişimden daha az hale getirir.

Bir özellik çıktığında uygulamadaki diğer tüm güncellemeler gibi Instagram da zamanla ve harika tekliflerinin sayısıyla gelişecektir. Bu nedenle, değişikliğin yakında diğer kullanıcılara nasıl sunulacağını görmek için biraz daha aramamız gerekecek.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir