Ana Sayfa Güncel LinkedIn Hikayeleri için önemli güncelleme!

LinkedIn Hikayeleri için önemli güncelleme!

LinkedIn, geçtiğimiz Eylül ayında Hikayeler özelliğini tüm dünyada kullanıma sunmuştu. Kullanıma sunduğundan beri özelliği sürekliği geliştiren şirket, bugün itibariyle Hikayeler özelliğine bir yenilik daha yapıyor.

linkedin hikayeler

Instagram’daki ”Daha fazlasını gör” butonu ile aynı işlevi görüyor

Yukarıdaki ekran görüntülerinde görülebileceği üzere şirket, ”Daha fazlasını gör” adlı yeni bir buton üzerinde çalışıyor. Yaptığı sızıntılarla ünlü sosyal medya uzmanı Matt Navarra tarafından açıklanan bilgilere göre bu özellik Instagram’daki ”Daha fazlasını gör” özelliği ile aynı işleve sahip. Hikaye oluşturma ekranında üst taraftaki bağlantı butonuna basarak Hikayelerinize Link ekleyebileceksiniz.

linkedin hikayeler

Yayınlamadan önce önizleme ve düzenleme seçenekleri bulunacak

LinkedIn Hikayelerinizi görüntüleyen kullanıcılar ister ekranı aşağıdan yukarı kaydırarak, ister ”Daha fazlasını gör” butonuna tıklayarak bağlantıya gidebilecekler. Bağlantı içeren Hikayelerinizi yayınlamadan önce önizleme ve düzenleme seçenekleriniz bulunacak. Ayrıca bağlantı içeren bir hikaye oluşturduğunuz zaman bağlantının kaç tıklama alabildiğini görüntüleyebileceksiniz.

linkedin hikayeler

Sadece bazı kriterleri karşılayan kişiler bu özelliği kullanabilecek

Ancak LinkedIn tarafından geliştirilen bu özellik Instagram’ın yaptığı gibi sadece belirli kriterleri karşılayanlara verilecek. Bu özelliğin kullanıma sunulacağı yerler:

  • LinkedIn Sayfaları.
  • En az 5.000 bağlantısı veya takipçisi olan, bağlantı kur yerine öncelikli olarak Takip et butonunu kullanan bireysel üyeler

Bağlantı kur seçeneğinin alternatifi olan Takip Et seçeneği 2018 yılında kullanıcılara sunulmuştu

LinkedIn , tanımadığınız kişileri profilinize eklemek zorunda kalmamanız için ve kullanıcıların platformda hedef kitle oluşturmalarına yardımcı olmak amacıyla 2018’de profilinizdeki varsayılan bağlantı yönetiminiBağlantı kur‘ yerine ‘Takip Et’ olarak değiştirebilme seçeneğini ekledi. LinkedIn şimdi -ilk etapta- kaydırılan hikayeleri kullanmak için Takip Et butonunu varsayılan yapma şartı koşuyor. Ayrıca 5.000 takip gereksinimi onu birçok bireysel kullanıcının erişemeyeceği bir noktaya koyacaktır.

Kaynak

 

Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Twitter, Instagram’ın popüler bir özelliğini alıyor

Sosyal medya devleri, son özellikle son yıllarda kullanıcı sayılarını bir hayli arttırmış durumda. Kendi aralarında da ciddi bir rekabet içerisinde olan platformlar, yeni özelliklerini...

YouTube, TikTok’a karşı gücünü arttırmayı sürdürüyor

Popüler video akış siteleri ve sosyal medya platformları birbirlerinden özellik kazanmaya devam ediyor. kaybolan paylaşım özelliğe Snapchat ile hayatımıza girmeye başladı. Sonrasında ise Instagra'da...

WhatsApp, heyecanla beklenen bir özelliği kullanıma sunuyor!

Geçmişten beri iOS ve Android kullanıcıları karşıt işletim sistemlerini kullanan cihaza geçiş yapınca WhatsApp sohbetlerinin aktarılamaması sorunu ile karşı karşıya kalıyordu. Bu nedenle kullanıcılar üçüncü parti uygulamalar yardımıyla sohbetlerini aktarıyorlardı...

Twitter, NFT’leri profil fotoğraflarına getiriyor

Twitter, takas edilemeyen token (NFT) sahiplerinin platformda kendilerini tanımlamalarına yardımcı olmak için yeni bir özellik başlattı. Bu özelliği kullanabilmek için ise Twitter Blue aboneliğinin...

TikTok, Instagram tarzı ücretli abonelikleri test etmeye başladı!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarının başlarında şüphesiz TikTok ve Instagram geliyor. Bu iki büyük sosyal medya devi, bir süredir birbirlerinden aldığı...

Instagram, ücretli abonelik özelliğini test ediyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Instagram. Şirket, bu zamana kadar kullanıcı deneyimini iyileştirmek adına birçok yenilik yaptı ve yapmaya...

Twitter, ‘Topluluklar’ özelliğini Android’e getirdi

Geçtiğimiz yılda Twitter, 'Topluluklar' özelliğini iOS ve web tarayıcısına getirmişti. Bu özellik artık Android cihazlarda da erişebilir hale geldi. Platformun sunmuş olduğu Andorid versiyonunun...

YouTube, indirimli “yıllık abonelik” seçeneği sunuyor!

Dünyanın en büyük içerik platformlarından YouTube, dönem dönem yenilikler getirerek kullanıcılarına daha iyi bir deneyim sunmayı hedefliyor. Kullanıcı odaklı olmaktan vazgeçmek istemeyen platform, bu...

TikTok, kullanıcılarını ‘Hikayeler’ izlemeye zorluyor!

2021 yılında rekor kıran TikTok, diğer sosyal medya platformlarından ilham alarak pek çok yeni sistem geliştiriyor. Geçen yıllarda Instagram 'Hikayeler' özelliğinin benzerini tanıtan TikTok,...

WhatsApp, yeni özellik için çalışmaları hızlandırıyor!

Dünyanın en çok kullanılan mesajlaşma platformu olan WhatsApp, her geçen gün yeni özelliklerle kullanıcıların karşısına çıkıyor. Kullanıcılarla olan etkileşimi arttırmayı amaçlayan uygulama, en son...