Ana SayfaGüncelSnapchat, reklamverenlere kıyak geçti!

Snapchat, reklamverenlere kıyak geçti!

Snapchat, reklamcıları uygulamaya yatırım yapmaya teşvik etmek için uygulamalarıyla ilgili bize bazı yeni bilgiler verdi. Snapchat , çoğunlukla kullanıcı tarafından oluşturulan sonsuz içeriğe dayanan diğer uygulamalarla karşılaştırıldığında, Snapchat’in reklam verenler ve kullanıcılar arasında daha temelli ve kişisel bir bağlantı sağladığını savunuyor . Raporda, Snapchat’in reklamverenler için nasıl büyük değer taşıyabileceğinin reklamını yaptılar.

Neuro-Insight, Snapchat kullanıcılarının uygulamayı kullanırken ve sonrasında diğer benzer sosyal medya platformlarına kıyasla çok daha mutlu hissettiklerini açıkladıkları yeni bir rapor paylaştı. Snapchat bu raporu görevlendirdi ve uygulamalarını canlı tutmak için kullanıcı tarafından oluşturulan içeriğe güvenmediklerini ve bunun yerine, birçok kullanıcıda gözlemlenen tatmin edici deneyime katkıda bulunan sıkı sıkıya bağlı bir arkadaş grubu kullandıklarını söyleyerek bu kamuoyunu bilgilendirdi. Ayrıca, uygulamalarının diğer uygulamalara kıyasla çok daha sağlam ve yakın bir bağlantı sağladığını söyleyerek devam ediyorlar. Bunu, Snapchat’in kendilerini övmesi ve uygulamayı diğer sosyal medya uygulamalarından veya kullanıcı tabanlarından daha üstün görmesi olarak görebilirsiniz.

 

 

Snapchat, platformlarında görüntülenen uygulamaların çok daha kişisel olduğunu ve kullanıcıların da onları daha alakalı bulduğunu söylemeye devam ediyor. Bu, reklamverenler ve kullanıcılar arasında olumlu bir bağlantı oluşturur. Snapchat kullanıcılarının TikTok’a göre %32, Facebook’a göre ise %62 daha yüksek katılım oranı olduğu bildirildi. Yani Neuro-Insight tarafından gösterilen istatistikler, onların ifadelerini önceden gerçeklerle doğrular.

Snapchat, daha fazla reklamverenin Snapchat’teki kullanıcılarla alakalı ve ilgi çekici bir bağlantı kurmak istediğini umuyor. Bu, özellikle tatil sezonu ve sonuyla ilgili olarak yılın ikinci yarısına doğru ilerlediğimiz için geçerlidir. Bu nedenle, tatillere nasıl yaklaşmak istediklerini ve hizmetlerinin veya ürünlerinin reklamını yapmayı planlayan tüm reklamverenler.

Ayrıca Snapchat tarafından reklamverenler için varsayılan istatistiklerle paylaşılan bazı ekran görüntüleri de var. Snapchat kullanıcılarının %91’i uygulamadan memnun, 5 kullanıcıdan 4’ü, kullanıcıların yakın arkadaşlarıyla bağlantı kurduklarında daha mutlu hissettiklerine katılıyor ve son olarak Snapchat kullanıcılarının %50’si markalar ve şirketler ile tatmin edici bir bağlantı istiyor. Ayrıca Snapchat kullanıcılarının pandemi sonrasında markalarla daha fazla temas halinde olması ve reklamcılarla ilişki kurma beklentileri aralarında %70’e kadar çıkabiliyor.

Bu rapor Snapchat tarafından görevlendirildi ve Neuro-Insight tarafından bildirildi. Bu istatistikler, Snapchat kullanıcılarının diğer sosyal medya platformlarına kıyasla reklamverenlerle etkileşime girme olasılığının çok daha yüksek olduğunu söylüyor.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir