Ana SayfaGüncelTikTok, yeni bir filtre özelliğini test ediyor!

TikTok, yeni bir filtre özelliğini test ediyor!

TikTok, çok verimli Insights Tool’a daha fazla veri notu ekliyor . Şirket, kararın, kullanıcıların kendilerine uygun seçenekleri daha iyi filtreleyebilmeleri için alındığını söylüyor. Araç, ilk olarak birkaç farklı türde anlık görüntüyü ekrana koyma amacıyla tanıtıldı. Bu, dünya çapında pazarda neler olup bittiğine dair ayrılmaz notları içerir. Bu nedenle, kullanıcılar hedeflenen kampanyaları için her türlü belirli bilgiyi filtreleyebilir. Bu özel yaklaşımdan da anlaşılacağı gibi, TikTok Insights, yeni verilerin kartlar, sunumlar veya başka herhangi bir kullanım için indirilmesine izin veriyor.

Kullanıcılar verileri bir dizi farklı şekilde daraltabilir. Bu, filtreleme amaçları için birçok seçenek sunan TikTok’u içerir ve günümüzün küresel pazarlarında neler olup bittiğini daha iyi ölçebilirler.

Örneğin, uygulamanın kullanıcıları arasında tatil sezonunda Birleşik Krallık’taki bütünsel eğilimleri bilmek istiyorsanız, şimdi kolayca öğrenebilirsiniz. Aynı şekilde platform, yeni bir pazarlama yaklaşımı yayınlamak istediğinizde bunun ideal olduğunu söylüyor.

Şimdi, her zamankinden daha fazla içgörü var, bu nedenle mevcut pazarda neyin trend olduğunu bulmak, planlama amaçları için anahtardır.

Bilgi, muhtemelen olmasını isteyeceğiniz bir noktaya göre özelleştirilemediğinden kesinlikle mükemmel değildir. Ancak platform, kullanıcıları uygulama genelinde en iyi pazarlama yaklaşımına yönlendirmek için hangi davranışların izlendiğini görmek için kullanılabilir.

TikTok, Creative Center olarak özetlenen platforma ayrıntıları ekliyor. Ve ne kadar çok içgörü sağlanırsa, uygulamada pazarlamanın o kadar iyi ve kolay olacağını düşünüyoruz.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir