Ana SayfaGüncelTweetDeck, Twitter Blue abonelerine özel oluyor!

TweetDeck, Twitter Blue abonelerine özel oluyor!

Bir uygulamanın önde gelen özelliğinin artık nasıl ücretsiz olarak sunulmayacağını fark etmekten daha can sıkıcı bir şey olamaz.

Ve Twitter, birçok kullanıcısını üzme yolunda görünüyor.

Şirket, Tweetdeck’i özel Twitter Blue teklifine dahil etmek için büyük planlar yapıyor. Yani onu kullanmak istiyorsan, kesinlikle bunun için ödeme yapman gerekecek.

Haber, uygulamanın arka uç kodunda açıkça bahsedilmesinden sonra geldi. Şirketin yönetim platformunun nasıl heyecan verici bir teklife dönüşeceğini kanıtladı. Bu nedenle, yalnızca ekstra para belirleyenler artık uygulamadaki özelliğe erişebilir.

Twitter Takeover New tarafından yakalanan yeni bir kod parçacığında tanık olunabileceği gibi, uygulama yakında Twitter Blue’da TweetDeck’in lansmanı için hazırlanıyor. Bu, yeni bir teklifte bulunmaya ve daha fazla insanı ödenmesi gereken aylık bir programa çekmeye yardımcı olacak ek bir özellik gibidir. Ve kesinlikle alabileceği tüm yardıma ve desteklere ihtiyacı var.

Dahası, veri analizi raporları, uygulamadaki mevcut abone sayısının yaklaşık 300.000 olduğunu kanıtlamaya devam etti. Ve herkesin hayal edebileceği gibi, Musk’ın rakamların olmasını isteyeceği yer burası değil. Bot sorunlarını ve gelir endişelerini çözmek için önemli bir faktöre sahip olabileceğini düşünüyor.

Twitter Blue şu anda uygulamanın gelirinin %50’sine kadar sorumlu olmada çok önemli bir rol oynuyor. Ve Musk’ın ilk gün başlattığı ana hatlarıyla belirtilen amaç buydu. Ancak şimdi, yeni raporlar, gerçekten bir fark yaratmak ve uygulamanın bu cephede başarılı olmasına izin vermek için yaklaşık 33 milyon daha fazla kullanıcıya ihtiyaç duyulacağını söylüyor. Ve inanabileceğiniz gibi, şimdiye kadar görülenlerden büyük bir sıçrama.

Ama aklınıza geldiğinde her şey o kadar kasvetli değil. Uygulama diğer bölgelerin beğenilerine daha da genişliyor ve bir süre sonra Twitter Blue’nun farklı bölgelere doğru genişlediğini göreceksiniz. Benzer şekilde, Organizasyonlar için Doğrulama girişimi için başka bir lansmana tanık olacağız ve bu klasik mavi kenelerden kurtulacaktı.

İnsanların çoğunluğa atlaması için bunun yeterli olduğunu düşünüyorsanız, o zaman sizin için haberlerimiz var. Uzmanlar, uygulama kullanıcı ilgisini artırmak için çaba gösterene kadar ve etmedikçe, bunun hala özetlenen devasa hedefe ulaşamayacağını ve daha değerli bir şeye dönüşemeyeceğini iddia ediyor.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir