Ana SayfaGüncelTwitter, Bağlantılar için Nofollow Niteliklerini Geri Getiriyor

Twitter, Bağlantılar için Nofollow Niteliklerini Geri Getiriyor

Twitter’ın sitesindeki bağlantılardan nofllow özniteliklerini kaldırma kararı, SEO çevreleri arasında kutlama (ve bazı kafa karışıklıkları ) ile karşılandı, çünkü bunun, potansiyel olarak kendi bağlantılarına ekleyebilecekleri bağlantı sayısını büyük ölçüde artırabilecek türden bir şey olduğu gerçeği. Genel strateji. Durum böyle olmasına rağmen, Twitter bu nofollow özelliklerini geri getirmeye çalışıyor gibi görünüyor. Bu, bağlantılarında nofollow özniteliklerinin varlığını ortaya çıkaran kaynak kodunu göstermek için Twitter’a giden bazı kullanıcılardan geliyor.

Nofollow öznitelikleri, arama motorlarına, optimizasyon stratejilerinde Twitter’dan önce gelen SEO uzmanlarına yol açan bağlantıları görmezden gelmelerini söyler. Tüm bunlar söylenmiş ve şimdi aradan çıkmışken, Twitter tarafından bu kararın geri alınmasının SEO uzmanlarını stratejilerini yeniden gözden geçirmeye zorlayabileceğini ve ayrıca yapabilecekleri birçok planı mahvedebileceğini belirtmek önemlidir. uzun vadede kalıcı olacağını düşündükleri bir güncellemeye dayanarak yaptılar.

Burada dikkat edilmesi gereken bir diğer nokta da, pek çok kişinin nofollow özelliklerinin kaldırılmasının Google’ın Twitter bağlantılarını saymasına yol açacağından şüphe duymasıdır. Bu nedenle, bu geri dönüş, SEO dünyası için o kadar da önemli bir değişiklik olmayabilir. Yine de, Twitter’da organik bağlantılar kurmayı uman birçok profesyonelin, her şeyi göz önünde bulundurarak ve dikkate alarak stratejilerini yeniden düşünmesi gerekebilir. Bağlantı kurma, olduğu gibi yeterince zor ve bu ani dönüş, bu açıdan zorlukları artıracak.

Bu aynı zamanda Twitter’ın büyük değişiklikleri takip etme konusundaki kararlılık eksikliğini de ortaya koyuyor. Sosyal medya platformu, bir değişiklikten diğerine geçiş yapıyor gibi görünüyor ve bunlardan birkaçı kalıcı hale geliyor. Böyle bir belirsizlik uzun vadede Twitter’a zarar verebilir, çünkü SEO stratejistleri platformu kullanmakta tereddüt ederler çünkü ne zaman aniden bir şeyi değiştirmeye karar vereceklerini ve birkaç hafta sonra bu değişiklikten vazgeçebileceklerini bilmenin bir yolu yoktur. Twitter’ın karar verme sürecinde daha katı olması gerekiyor.

Kaynak

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir