Ana SayfaGüncelTwitter, durum etiketlerini test ediyor!

Twitter, durum etiketlerini test ediyor!

Twitter, yaklaşan durum özelliğinde değişiklikler yaparak, kullanıcıların diledikleri gibi kullanmaları ve eğlenmeleri için karışıma emojiler ve yeni etiketler ekledi.

Twitter bir süredir durum özelliğiyle uğraşıyor; Bu özellik ilk olarak 2018’de (dört yıl önceydi, yaşla birlikte neredeyse kemiklerimin çatırdadığını duyabiliyordum) ön izlemesi yapıldı ve Twitter’ın yeni sosyal medya izleyicileriyle bağlantı kurma girişiminin bir parçasıydı. Bunun çalıştığını görebiliyordum, elbette; Diğer sosyal medya platformları bu fikri ilk önce yapmış olsaydı, o zaman Twitter’ın çok geç çoğunluğa atlaması, platformu tam olarak kurtaracak şeydir. Sosyal medya sitesi elbette acil bir iflas tehlikesi ya da buna benzer herhangi bir sorunla karşı karşıya değil, ancak kesinlikle bir kültürel değişim meydana geliyor gibi görünüyor. TikTok gibi platformlar ve Instagram Reels ve YouTube Shorts’un ek başarısı, gelecek nesillerin her şeyden önce görsel kısa biçimli medyaya yanıt vermeye devam ettiğini kanıtladı.

Twitter’ın kısa biçimli metin türetilmiş ortamı sadece kısa biçimli görsel medya değil, görsel medya bile değildir. Genç nesillerin eskiler gibi kitap okumadığı konusunda yoğun bir genelleme yapmak için burada değilim, ancak Twitter’ın kelime odaklı bir platform olma kısıtlamaları kesinlikle sınırlayıcı. Platform, videoları, zincirleme yanıtları ve benzerlerini tanıtarak diğer girişimlere genişlemeye devam etse bile, tüm markasını bu tür özellikler üzerine inşa eden diğer sosyal medya platformlarının başarısını taklit etmeyi umamaz.

Her halükarda, Twitter ilerlemeye devam edecek çünkü önceki özellikleri kopyalamak, kendi trendlerinizi oluşturmaktan çok daha kolay. Yeni durum özellikleri, Facebook’ta daha önce karşılaştığınız bir şey: Esasen bir gönderinin hemen üzerinde, genellikle bir kullanıcının adının yanında veya hemen altında görüntülenen etiketlerdir ve ilgili bir emoji ile eğlenceli bir ünlemden oluşurlar. Sosyal ağda görünen Heyecanlı Hissetmek veya Üzgün ​​Hissetmek etiketlerini düşünün: Twitter’ın amaçladığı şey tam olarak budur. Sıra dışı sosyal medya uzmanı ve seri sızıntı yapan Jane Manchun Wong, tersine mühendislik hilelerine başvurdu ve yaklaşan etiketlerin çoğunu belirlemeyi başardı .

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir