Ana SayfaGüncelYouTube, Çocuk Uygulamasına Kısa Biçimli İçerik Eklemeyi Planlıyor

YouTube, Çocuk Uygulamasına Kısa Biçimli İçerik Eklemeyi Planlıyor

YouTube, kendisini TikTok ile uyumlu hale getirmek için çok çalışıyor ve bu yüzden zorlu bir mücadele verebileceğini düşündüğü tüm silahları kullanıyor.

Şirket şimdi, uygulamanın çocuk içeriğine Shorts eklemeyi düşünüyor. Kısa süre önce platform, YouTube Kids’deki içerik oluşturucularını, Shorts’u bu kategoriye en iyi nasıl dahil edebilecekleri konusunda alışılmışın dışında düşünmeye başlamaları konusunda bilgilendirdi.

Henüz bilmiyorsanız, bu uygulamanın en karlı öğesi olarak kabul edilir, bu nedenle konu için neden bu kadar güçlü bir baskı olduğu konusunda kesinlikle mantıklıdır.

Bunun, platformun daha önce YouTube’da hiç yapılmamış olan, genç izleyiciler için Shorts’u ilk kez yayınlamasına zemin hazırlayacağı bildiriliyor.

En erken dönemde bile, bu özelliğin gelecek yıldan kısa bir süre önce ortaya çıktığını görmüyoruz. Ne de olsa, henüz erken planlama aşamalarında geldi. Bu nedenle, hiç gerçekleşmeme olasılığı çok düşüktür.

Bununla birlikte, uygulama onunla birlikte giderse, kesinlikle her iki taraf arasında rekabetçi bir savaş olacak. Unutmayın, Snapchat ve Facebook gibi diğer platformlar, gerçekten popüler hale geldikçe uygulamayı dahil etmek için ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştılar.

Kısa bir süre önce, Facebook’un, önerilen tüm videoların tam ekran olmasını gerektiren uygulamanın yeni bir sürümü için bir deneme kurduğunu gördük. Ancak Kylie Jenner gibi birçok ünlü şikayet etmeye başlayınca bunun nasıl uzun sürmediğini gördük.

Geçen yıl yaz aylarında YouTube’un Shorts’u dünya çapında lanse ettiğini gördük. Çocukların içerik oluşturucularına Shorts’a nasıl çok fazla zaman ve çaba harcamamaları gerektiği konusunda çok açık bir mesaj gönderdikleri görüldü. Ancak aynı zamanda, TikTok’ta yayınladıkları herhangi bir içeriğin Shorts uygulamasında yeniden kullanılabileceğini söylediler.

Ancak sadece birkaç hafta içinde uygulamanın tonunun büyük ölçüde değiştiğini gördük. Artık içerik oluşturucuları Çocuklar için Shorts’a daha fazla odaklanmaya çağırıyorlar. Aynı zamanda, firmanın, politikalarının her zaman çocukların refahına dayandığını bir kamu gönderisiyle belirttiğini gördük. Bu nedenle, herhangi bir kısa veya uzun biçimli içerik ağırlanacaktır.

Uygulama ilk olarak 2015’te piyasaya sürüldü ve uzun süredir içeriğin vurgulandığını gördük. Bu nedenle, şimdi bir çocuk uygulamasında bir trend değişikliğinin nasıl çalıştığını görmek ilginç.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir