Ana SayfaGüncelZ kuşağı hala Facebook kullanıyor

Z kuşağı hala Facebook kullanıyor

Instagram işin içine girdiğinden beri, Facebook her zaman genç nesil tarafından dışlandı. Bunu yaşlılar tarafından kullanılan bir uygulama ve komplo teorileriyle dolu bir uygulama olarak görüyorlar, ardından TikTok da ilk çıkışını yaptı ve gençlerin kalbini çaldı, ancak Data.ai tarafından yayınlanan yeni verilere göre , ABD’de en çok ABD’de. Gen Z tarafından kullanılan sosyal medya uygulaması, aylık kullanıcı verilerine dayanan Facebook’tur.

Bu şaşırtıcı olmalı değil mi? Değil.

Neden? Niye? Grafiğin ikinci listesinde, Reddit, Instagram, TikTok ve Snapchat gibi uygulamaların, Amerika Birleşik Devletleri’nin genel nüfusuna kıyasla Z Kuşağı tarafından kullanılma olasılığı daha yüksek, ancak verilere göre Z Kuşağı düzenli olarak giriş yapıyor. Facebook ve Messenger gibi uygulamalar.

Data.ai’nin kendilerine göre, 18-29 yaş arası kullanıcılar, sosyal medyayı kullanmayı bıraktıklarını ancak kullanımı izleyen diğer tüm uygulamaların kullanım sürelerinin arttığını bildirdiler.

Bununla birlikte, data.ai’nin ifşaatlarının tamamen gerçek kullanıma dayandığını belirtmek gerekir, bu da dünya çapında genç neslin daha az aktif olmak yerine sosyal medyada daha aktif hale geldiğini göstermektedir. Bu, genç kullanıcıların sosyal medyadan hiç uzaklaşmadığını açıkça ortaya koyuyor. Ayrıca burada bir not daha var ve bu data.ai’nin koleksiyonunun tamamen Android telefonlardan olması ve hiçbir iOS telefon incelemesi yapılmaması. Bu, verilerini biraz ayrılmış hale getirir, ancak genç neslin kullanım kalıplarına genel bir bakış açısı sağlamak için yeterlidir.

Aylık Aktif Kullanıcıları gösteren yukarıdaki tablo hiçbir şekilde bir uygulamada harcanan zamanı hesaba katmaz. bu nedenle, birisi sadece aile ve arkadaş güncellemelerini kontrol etmek için birkaç dakikalığına uygulamaya giriş yaparsa resmi çizelgelere dahil edilecektir. Bu, çoğu kişinin gözden kaçırdığı önemli bir kilit noktadır ve MUA çizelgelerinin artık bir katılım ölçüsü olarak yaygın olarak kullanılmamasının nedenidir.

Gen Z, en sevdikleri sosyal medya uygulamalarına diğerlerinden daha sık girerken, uygulamada harcanan gerçek süre için her zaman en iyisi değildir. Nitekim hem Almanya’da hem de ABD’de X Kuşağı, sosyal medyada Z Kuşağına göre %25 daha fazla zaman harcadı.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir