Ana SayfaGüncelZ Kuşağının %24'ü Reklamlardan Kurtulmak İçin Ödeme Yapmaya İstekli

Z Kuşağının %24’ü Reklamlardan Kurtulmak İçin Ödeme Yapmaya İstekli

Uygulama içi satın almaları artırmak, potansiyel olarak kullanıcı büyümesini engelleyebilecek türden bir şey olması nedeniyle, önceki on yılda çoğu uygulama için hiçbir zaman bir öncelik değildi. Durumun böyle olmasına rağmen, çoğu gelir akışının doyma noktasına ulaştığı gerçeği, geleneksel olarak reklamcılığa dayanan uygulamalar arasında bile uygulama satın alımlarına geçişi gerektirdi. IronSource

tarafından yürütülen bir anketreklam kaldırmanın bu yeni gelir akışının mükemmel bir itici gücü olabileceğini ve bunun Z kuşağının artan etkisiyle çok ilgisi olduğunu ortaya çıkardı. Z kuşağı kullanıcılarının %’si, favori uygulamalarını reklamsız kullanmalarına izin verildiği sürece bir kerelik ücret ödemeye hazır olduklarını belirtti.

İlginç bir şekilde, bu eğilim, her şey göz önünde bulundurulduğunda ve dikkate alındığında, oyun tüketicileri için de geçerlidir. Oyunlar çok çeşitli uygulama içi satın alımlara sahiptir, ancak durum böyle olmasına rağmen, gelirlerini artırmak için hala reklamları kullanırlar. Oyuncular genellikle sorunsuz bir deneyim isterler ve reklam kaldırma için ödeme yapabilmek bu konuda çok yardımcı olabilir.

Bir tüketicinin bir uygulama için ödeme yapmaya istekli olma olasılığı oldukça düşüktür ve katılımcıların yaklaşık üçte biri, ödemesi gereken bir uygulamayı asla indirmediğini söylemektedir. Ancak, %28’i ara sıra alışveriş yaptıklarını ve bunun uzun vadede gerçekten artabileceğini söyledi.

Mobil oyuncuların %20’si 5$’a kadar ödemeye hazır olduklarını belirtti ve %18’i limit olarak 1$’ı belirtti. Bu arada, oyuncu olmayanlar da benzer ilgi seviyeleri gösterdiler, %20’si 5 doların iyi bir miktar olduğunu ve %15’inin bir dolara kadar ödemeye istekli olduğunu belirtti. Kullanıcı deneyimi, yatırım yapmak için değerli bir şey haline geliyor ve uygulamalar, bu ilerlemenin farkında olarak kalsa iyi olur.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir