Ana SayfaGüncelInstagram, Avrupa Ve Japonya'da Notlar özelliğini kullanıma sundu!

Instagram, Avrupa Ve Japonya’da Notlar özelliğini kullanıma sundu!

Instagram, Avrupa ve Japonya gibi yerlerde çok konuşulan metin güncellemesi “Notlar” özelliğinin lansmanı için çalışıyor.

Şirketin başkanı, önde gelen sosyal ağın çok yakında bu destinasyonlarda kullanıma sunulmasını nasıl göreceği hakkında konuştu.

Farkında olmayanlar için bu, 60 karakterden oluşan daha kısa-length gönderilere verilen başka bir isimdir. Profil resimlerinin hemen üstünde görünen hem metin hem de emojiler içerirler.

Ancak bu genişleme haberi çıkmadan hemen önce, Notlar özelliğinin Instagram’a erişilebileceği başka her yerde kullanıldığını gördük. Unutmayın, bu özelliğin piyasaya sürülmesi ilk olarak geçen yılın Aralık ayında ortaya çıktı.

Bu Notlar özelliği sayesinde, kullanıcılara gelen kutusunun en üstüne doğru hareket etme ve takip ettikleri takipçileri veya listelerinin kapalı arkadaşlar bölümünde bulunan diğerlerini seçme şansı verilir.

Bundan sonra, kullanıcılara notun kendisini yazma şansı verilir ve ardından arkadaşlarının iyi bir gün süren gelen kutularının en üstünde açılır. Ve takipçilerinden herhangi biri nota yanıt vermek isterse, kullanıcının DM’sinde bir mesaj olarak açılır.

Instagram başkanı Adam Mosseri, Avrupa’daki ülkelerin ve hatta Japonya gibi yerlerin Notlar özelliğinin piyasaya sürülmesinin başlangıcından nasıl dışlandığını gösterdiği yakın zamanda yayınlanan bir video aracılığıyla özellik hakkında daha fazla bilgi verdi.

Bunun nedeni, böyle bir özelliğin bu belirli destinasyonlardaki düzenlemelerle uyumlu olduğundan emin olmak için ihtiyaç duyan uygulamanın beğenileriyle ilgiliydi. Ve ancak o zaman bu tür bölgelerde piyasaya sürülmesini bekleyebilirlerdi.

Uygulama, bu tür sunumların gerçekleşmesinin ve bu bölgelerin her ikisinde de farklı kullanıcılara ulaşmasının nasıl birkaç gün süreceğini belirtti.

Bu arada, bu tür Notlar için gerçek lansmanın başlangıcında Instagram, insanların yeni sunumu nasıl beğendiğini görmek için birkaç test yaptı. Ve onlara göre, genel yanıt olumluydu. Konuşmalara başlamak ve işleri hafif ve çok ciddi tutmak için harika bir yol olarak takdir ediyorlardı.

Benzer şekilde, teknoloji devi, böyle bir teklifin genel amacının, kullanıcıların kendilerini ifade etmeleri ve hatta birbirleriyle bağlantı kurmaları için rahat ve spontan araçlar sağlamak olduğundan bahsetti.

Unutmayın, geçen yılın Aralık ayında, The New York Times tarafından hazırlanan bir rapor, Meta’nın Instagram Notlarını daha tam teşekküllü bir şeye kaydırmayı nasıl düşündüğüne ışık tuttu.

Bu, Twitter gibi rakipler için daha iyi bir rekabet görevi görecek gibi görünüyor. Bu şekilde şirket, Elon Musk’ın sorumluluğu üstlendiğinden beri ortaya çıkan Twitter’ın mevcut kaotik durumundan yararlanabilecekti.

Dahası, bu tür raporlar, Notlarına bir uygulama olarak tek başına durma şansı verilip verilmemesi gerektiğini veya Instagram’ın feed’inin bir parçası olmanın yeterli olup olmadığını düşünerek firmanın nasıl meşgul olduğunu belirtti.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir