Ana SayfaGüncelInstagram, Kullanıcıların Kitle Erişimini Ekranda Gösteren Yeni 'İçerik Oluşturucu Profili' Seçeneğini Açıkladı

Instagram, Kullanıcıların Kitle Erişimini Ekranda Gösteren Yeni ‘İçerik Oluşturucu Profili’ Seçeneğini Açıkladı

Instagram yakında daha fazla kullanıcı için yeni bir içerik oluşturucu profili seçeneği sunacak.

Şirketin bu hafta duyurduğu özelliğin, bir içerik oluşturucunun kitle erişimini ve markalarla ilgili tüm çalışmalarını sergileyeceği bildiriliyor.

Bu, profil oluşturmanın eskisinden daha basit hale gelmesi için benzersiz bir medya kiti şeklinde ortaya çıkacaktır. İçerik oluşturucular, uygulamada bulunan oluşturma işlemi için Profesyonel Kontrol Panellerini kullanarak başlayabilir. Dolayısıyla süreç, içerik oluşturucuların markalara ulaşmasını ve tekliflerini eskisinden çok daha basit hale getirecek. Ayrıca, etkileyiciler tarafından yürütülen pazarlama anlaşmalarının önceki zamanlara kıyasla daha güvenli olmasını sağlayan yeni bir görünüm seçeneği de olacak.

Bunu, listeler için farklı bir pazar yeri olarak en iyi şekilde tasavvur edebilirsiniz ve burada, verileri benzersiz bir vitrin şeklinde öne çıkaran etkileyicileri göreceksiniz. Ancak, yeni Oluşturucu Profili seçeneğinin, pek çok kullanıcının doğrudan uygulamadaki çeşitli ortaklarla profil oluşturmasına olanak tanıdığını unutmayın.

Bu özellik ilk olarak geçen ay gerçekleştirilen bir dizi testte görüldü. Ancak uygulamanın son zamanlarda teklifleri iyileştirdiğini gördük.

Bu ayın başlarında, çalışmaya göz atmak için arka uç kodlarının kullanıldığı tersine mühendislik teknikleri sayesinde, ekran sunumunu sergilemek için gerçekten ekstra çaba harcayan Alessandro Paluzzi oldu.

Instagram, yaratıcılarının yararlanabilmeleri için sahip oldukları büyük miktardaki yeteneği geliştirmek için gerçekten çok çaba sarf ettiğini söylüyor. Bu, pek çok önde gelen içerik oluşturucunun vites değiştirmesini ve popüler video uygulamalarına ve YouTube veya TikTok gibi rakip rakiplere geçmesini önlemek için akıllıca bir hareket. Ve bilmiyorsanız, Adam Mosseri, riskler her zamankinden daha yüksek olduğundan ve uygulama büyük yıldızları kaybetmek istemediğinden bu hamleyi platform için büyük bir öncelik olarak nitelendirdi.

Ancak Mosseri, platformun yetenek yarışındaki bazı önemli alanlar açısından nasıl geride kaldığına da dikkat çekti.

Uygulama tarafından yürütülen son anketler, oldukça benzersiz bazı bulgular gösteriyor. Instagram, YouTube ve TikTok gibi lider uygulamalara karşı, müşteri memnuniyeti için çok önemli kabul edilen her açıdan yetersiz kaldı. Bu, eğlence, algoritmalar ve kitle erişimi gibi faktörler gibi bir içerik oluşturucunun bakış açısından gelir elde etmekle ilgili birkaç faktörü içerir.

Mosseri ayrıca ekibinin anketlerinin Instagram’ın tam olarak olması gereken yerde olmadığını ve içerik oluşturucuların uygulama aracılığıyla daha fazla para kazanmalarına yardımcı olma girişimleriyle geride kaldığını kanıtladığını da ortaya koydu. Yine de, çok çalışıyor ve yol boyunca görülen birçok ilerleme ile oyununu geliştiriyor.

Bu yeni özellik, kesinlikle Instagram’ın başarısı ve kullanıcıların şu anda kendi beslemelerinde takip etmedikleri profiller aracılığıyla yeni içerik üretme çabasının ayrılmaz bir parçası olacak. Burada ana fikir, daha fazla izleyici için içerik çeşitliliği sağlamaktır.

Bu ayrıca, Instagram algoritma hedeflemesini gerçekleştirebilirse, uygulamada maksimum katılımın yolunu açar. Aynı zamanda, daha geniş bir kitleye yayılan, ortaya çıkan yetenek sayesinde farklı içerik türlerinin daha fazla dağıtılmasına da yol açabilir. Ancak o zaman daha iyi İçerik Oluşturucu etkileşim istatistikleri ve biraz daha şans elde etmeyi umabiliriz. Bakın, amaç içerik oluşturucuların platformda daha sık paylaşım yapmasını sağlamak.

Hedefler çok ve bahisler yüksek, bu nedenle Instagram’ın sosyal medya uygulamalarının kralı TikTok’u geçip geçemeyeceğini yalnızca zaman söyleyebilir. YouTube’un kullanıcılara daha fazla para kazanma şansı sağlama konusunda gerçekten harika bir iş çıkardığını da unutmayalım. Bununla birlikte, Instagram’ın kendi popülaritesi vardır ve uygulamanın yaratıcılarının faydalanması için birçok şans vardır. Ancak bunlar gibi yeni özellikler sayesinde genişleme kesinlikle artıyor.

Yayınlanma söz konusu olduğunda, İçerik Oluşturucu Profilleri önümüzdeki ay gibi erken bir tarihte Instagram kullanıcıları için resmi olarak başlatılacak. Bu yüzden, ilgileniyorsanız, buna dikkat etmenizi öneririz.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir