Ana SayfaGüncelInstagram'ın Sosyal Medya Kiti Oluşturarak Etkileyenlere Yardımcı Olmak İçin Yeni Taktiği

Instagram’ın Sosyal Medya Kiti Oluşturarak Etkileyenlere Yardımcı Olmak İçin Yeni Taktiği

İçerik oluşturucular Instagram’ın ana odak noktası olduğundan, platform mümkün olan her şekilde daha fazla içerik oluşturucuyu çekmek için elinden gelenin en iyisini yapar. Etkileşimi artırmak ve içerik oluşturucuları çekmek için en son yeniliklerinden biri yeni Sosyal Medya Kitidir.

Instagram’ın içerik oluşturucu kampanyaları, gelir getirici taktiklerinden içerik oluşturucu finansman seçeneklerine kadar son zamanlarda oldukça sık görülüyor. Artık Instagram, yaratıcı yardım tarafına para kazanma yönünden daha fazlasını ekliyor.

Peki bu kit tam olarak ne içeriyor? Alessandro Paluzzi’ye göre, markaların satış konuşmalarını oluşturmasına ve hazırlamasına yardımcı olacak şeylerin bir listesidir. Çalışmanızı sergilemek için metin eklemenize ve görüntülemek için favori gönderilerinizi seçmenize yardımcı olacak araçlardan oluşur. Ayrıca, birlikte çalıştığınız kişileri ve markaları gösterme ve Instagram içgörülerinizi gösterme seçeneği sunar.

Bu yeni kit, Instagram profilinizi tüm olası ortak çalışanlar veya müşteriler için mükemmel şekilde sunulabilir bir paket haline getirecek. Biyografinize yazabilir, en iyi gönderilerinizi sergileyebilir ve önceki ortak çalışanlara işaret edebilirsiniz. Ayrıca önemli analitik ve izleyici istatistikleri ekleyecektir.

Tüm bu özellikleri inceledikten sonra Meta Creator Platform’a çok benziyor. Peki bu orijinal bir fikir mi yoksa sadece bir kopya mı? Her ne olursa olsun, Instagram dokunuşuna sahip olacağından ve içerik oluşturucuların daha iyi performans göstermesine yardımcı olacağından eminiz.

Seçtiğimiz bir fark, Instagram’ın kitinin içerik oluşturuculara daha fazla güç ve kontrol sağlamasıdır. Profillerinin müşterilere veya ortaklara nasıl sunulacağı konusunda tam yetkiye sahiptirler. Ancak, burada con. Bu kit hala bir prototip, dahili bir kit .

YouTube bir süre önce benzer bir özelliğin lansmanını duyurduğundan, Instagram’ın da resmi lansmanını yakında duyuracağına eminiz. Bu, daha fazla içerik oluşturucuyu cezbedecek bir özellik ve onu ilk başlatan platformun diğerlerine göre en fazla faydayı sağlayacağına inanıyoruz.

Instagram ve YouTube, kullanıcıları için fırsatları iyileştirme yolunda ancak TikTok bu süreçte hala biraz yavaş. Para kazanma özellikleri en iyi olmadığı için, içerik oluşturucuların gelir açısından hangi platformun en iyi olduğunu anlaması yalnızca biraz zaman alacaktır.

TikTok, yeterli para kazanma sağlayamadığında ölümüyle karşı karşıya kalan benzer bir platform olan Vine ile bile karşılaştırılıyor. Ancak TikTok’un Vine’dan çok daha fazla beğenildiğini ve popüler olduğunu da göz önünde bulundurmak gerekiyor. Aynı zamanda Vine’ın aksine devasa bir platform. Ama günün sonunda her şey paraya bağlı. Dolayısıyla TikTok gelir getirici fırsatlarını iyileştirmedikçe daha iyi günleri bekleyemez.

Her platformdan büyük şeyler bekliyoruz ve her yerdeki içerik oluşturucular için daha fazla fırsat görmeyi umuyoruz.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir