Ana Sayfa Kariyer Online itibar yönetimi ile çevreniz genişleyebilir

Online itibar yönetimi ile çevreniz genişleyebilir

İnsanlar, artık vakitlerinin çoğunu internette geçiriyor ve markalar için ‘online itibar yönetimi’ de bu nedenle ciddi bir gündem halini aldı. Sosyal medya kullanımının çılgınlık seviyesine ulaşması ile birlikte, birçok insan markalar ile ilgili olumlu ve olumsuz deneyimlerini hiçbir denetime tabi tutulmadan çeşitli mecralarda paylaşabiliyorlar. Bu gibi bilgilerin devamı için haberimizin devamını okuyabilirsiniz.

Şu an binlerce kişi sizin markanızı arama motorları ile araştırıyor olabilir. Peki siz internette markanız hakkında ne konuşulduğunu biliyor musunuz? Markaların, kendileri hakkında internet üzerinden yapılan olumlu ve olumsuz yorumlara hakim olması gerekir. Yapılan olumlu yorumlardaki pozitif içeriği öne çıkararak, dijital dünyadaki itibarınızı arttırabilirsiniz. Aynı şekilde olumsuz yorumlar için doğru bir yönetim tekniği uygulayarak da bu olumsuzluğu markanızın lehine çevirebilir, markanıza duyulan ilgi ve sempatiyi arttırabilirsiniz.

TWİTTER DAKİKADA YÜZ BİNLERCE KULLANICI TARAFINDAN KULLANILIYOR

Bugün birçok markanın eksik kaldığı konulardan biri de, internet üzerinden yapılan yorumlara doğru yönetim uygulamamaktır. Bu durum size önemsiz mi göründü? Sizi bazı istatistikler ile tanıştırmak isterim! 2017 yılıyla birlikte, en popüler arama motorlarından biri olan Google’da dakikada 3.5 milyon arama yapılıyor. Twitter’da dakikada 452 bin tweet atılıyor ve  Facebook’a dakikada 900,000 kişi giriş yapıyor.

Ahmet
Sosyopat ekibinde olan Ahmet'in yazılarını ve özel haberlerini takip etmeyi unutmayın.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

YouTube, Android’de Akıllı İndirme özelliğini test ediyor

Abone olanlar için YouTube Müzik’’in özelliklerinden biri Akıllı İndirmeler olarak adlandırılıyor. Temel olarak bu özellik, sık dinlediğiniz ya da beğendiniz şarkıları cihazınıza indirerek internet...

Çok beklenen özellik nihayet WhatsApp’a geliyor!

Dünyanın en çok kullanılan mesajlaşma platformu WhatsApp, yeni özellikler deneyerek kullanıcılarının deneyimlerini arttırmak istiyor. Düzenli olarak yeni özellikler deneyen platform, kullanıcıların uzun zamandır beklediği...

10 milyar izlenmeyi geçen ilk YouTube videosu belli oldu!

Dünya üzerinde en çok kullanılan video paylaşım platformlarının başında şüphesiz YouTube geliyor. Her dakika 300 saatin üzerinde video yüklenen platform, çok hızlı bir şekilde...

Twitch yayıncıları, artık takipçilerine ücretsiz ifadeler verebilecek!

Dünya üzerinde en çok kullanılan canlı yayın platformlarından biri şüphesiz Twitch. Platform, kullanıcı deneyimini iyileştirmek adına bu zamana kadar birçok yenilik yaptı ve yapmaya...

Almanya’dan Telegram’a ‘kapatabiliriz’ uyarısı!

Popüler mesajlaşma uygulamaları arasında yer alan Telegram, güvenlik açısından sunduğu yeniliklerle kullanıcılar tarafından sıklıkla tercih ediliyor. Ancak bu durum zaman zaman olumsuz olarak da...

Instagram, Edit Grid özelliğini getiriyor!

Son yılların en popüler sosyal ağlarından biri haline gelen Instagram, sürekli olarak güncellenmeyi sürdürüyor. Meta çatısı altında yer alan platform, uygulama için yeni özellikler...

Twitter ana sayfasında önemli yenilik

Tanınmış sosyal medya platformu Twitter, kullanıcıların daha iyi bir deneyim yaşaması için çalışmalarını sürdürüyor. 1 ay önce şirket, görselleri işitme engelli bireylerin anlamasını kolaylaştırmaya...

Spotify’dan HiFi bekleyenlere açıklama geldi!

Şubat ayında Spotify, 2021'in sonuna kadar bir 'HiFi' premium katmanı sunmayı planladığını duyurdu. Spotify'a göre bu özellik, hayranların en sevdikleri parçalarda daha fazla derinlik...

Instagram, Hikaye beğenme özelliğini kullanıma sunuyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Instagram. Şirket, bu zamana kadar birçok yenilik yaptı ve yapmaya devam ediyor. Bugün, yaz...

Twitter, Spaces özelliğine bir yenilik yaptı!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Twitter. Şirket, bu zamana kadar kullanıcı deneyimini iyileştirmek adına birçok yenilik yaptı ve yapmaya...