Ana SayfaGüncelTikTok'taki Kullanıcılar Artık Herkesten Direkt Mesaj Alabilir

TikTok’taki Kullanıcılar Artık Herkesten Direkt Mesaj Alabilir

Sosyal medya devi TikTok, son zamanlarda doğrudan mesaj sunumuyla Instagram’ın izinden gidiyor.

Artık platformdaki kullanıcılar, yalnızca video içeriğinin ötesine geçme dürtüsünün bir parçası olarak herkesten ve herkesten DM alma şansına sahipler. Açıkçası, uygulama diğer birçok platformu farklı şekillerde yakalıyor ve bu son lansman haberlerin en iyi örneği gibi görünüyor.


Bahsettiğimiz şeye aşina olmayan tüm kullanıcılar için, platform zaten platformda DM teklifleri sunuyor. Ancak, özellik yalnızca uygulamada kendilerini takip etmeye devam edenler için kullanışlıdır.

Şimdi, The Information’dan gelen yeni raporlar, kullanıcıların gelen kutularını herkes için açmalarını sağlayan yeni bir seçeneğin beğenileriyle TikTok’un bunu nasıl değiştirdiğini kanıtlıyor.

Teklif açıkça yeni olmasa da, ilk olarak Kasım 2022’de ortaya çıktı, ancak tek fark birkaç kullanıcıyla sınırlı olması. Şimdi, platform tarafından gönderilen yeni e-posta, kitleler için kapmak için hazır olduğunu söylüyor.

Artık kullanıcıların sadece arkadaşlarına mesaj göndermelerine gerek yok. Gelen kutularını halka açık bırakmayı tercih eden herkese DM gönderebilirler.

Şimdilik, bu yeni teklif isteğe bağlı bir sunum olarak ortaya çıkıyor. Ancak kullanıcılar, daha önce görüldüğü gibi bu karşılıklı takipçilerden ve önerilen kullanıcılardan sürekli metin almayı tercih edebilir. Bu gibi durumlarda, bu sunum yalnızca senkronize kişilerin ve hatta Facebook’taki arkadaşların beğenilerine dayanacaktır.

Böyle bir özellik ile uygulama, kullanıcıların giderek daha fazla kişinin başka bir sosyal medya platformundan yararlanmak yerine doğrudan yollarla uygulamadaki diğer kişilerle video paylaşmaya devam edebileceğinden emin olmasını istiyor.

Benzer şekilde, bu, ağın yüce hüküm sürmeye devam etmesini sağlar ve bu uygulama son zamanlarda çok dikkat çektiği için diğerlerinden bir adımdır. Ve bu, yalnızca videolara odaklanmasına rağmen doğrudur.

Bu arada, çok ilginç bir başka rapor, TikTok’un Instagram’a biraz daha benzemeye çalışmak için çaba sarf etmesiyle ilgili, ancak ikincisi ters yöne gidiyor.

CEO Adam Mosseri’nin belirttiği gibi, platform video içeriğinin beğenilerine çok odaklanmış görünüyor ve piyasaya sürüldüğünden beri yalnızca görüntülerle sınırlı olarak.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir