Ana SayfaGüncelTwitter, markalı beğeni özelliğini sunuyor!

Twitter, markalı beğeni özelliğini sunuyor!

Twitter, şirketin geçen hafta Cannes Lions programında tanıttığı bir özellik olan, dünya çapında daha fazla işletme için ‘ markalı beğeniler ‘ işlevini başlatıyor . Lansman, markalara ABD, İngiltere, Japonya ve Suudi Arabistan’da bulunan reklamverenlerin ilgi çekici ve etkileşimli tweet seçenekleri biçiminde yararlanabileceği daha büyük ve daha iyi bir pazarlama fırsatı sunacak. Twitter, markalı beğeni seçeneğinin kullanıcılara Twitter Beğen düğmesini belirli tweet’lerde animasyonlarla özelleştirme şansını nasıl verdiğini gösteren platformlarına bir dizi örnek koydu. Bu şekilde, kullanıcılar harika bir etkileşimli özelliğin yardımıyla katılımlarını ve farkındalıklarını artırma şansına sahip olacaklar.

Şirket, hayattaki belirli anların ne kadar dikkati hak ettiğini ekliyor. Bu bir film, bir dizi galası veya belki de büyük bir konferans ve ürün açıklaması şeklinde olabilir. Bu nedenle, bu özel günler, bir sohbeti bir üst seviyeye taşırken daha fazla farkındalık gerektirir. Ancak o zaman kullanıcılar, rakiplerle dolu bir kalabalığın içinde öne çıkmayı ve markalarının bilinmesini bekleyebilirler.

Bunun, markaların ilgili kitlelerinden en fazla ilgiyi almasını garantileyen büyük bir şans olduğunu kesinlikle düşünüyoruz. Bununla birlikte, bazı eleştirmenler, ilgili masraflar nedeniyle erişilemeyen bir çaba olarak bahsetmektedir.

Twitter, markalı beğeni tekliflerini zaman çizelgeleri için bir reklam çabasına dahil etmeye çalışıyor ve bu, kullanıcıların o gün Twitter’larını ilk kez etkinleştirdiklerinde ilk olarak bir reklam açılır penceresini görecekleri anlamına geliyor.

Markalı beğeniler, büyük olasılıkla markaların, markalı beğenilerinizle ilgili animasyonlar için hashtag’leri seçebileceği devralma reklamlarının bir parçası olacaktır.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir