Ana SayfaGüncelYouTube, İçerik Oluşturuculara Canlı Yayın Ticaret Araçlarına Erişim Vermeyi Planlıyor

YouTube, İçerik Oluşturuculara Canlı Yayın Ticaret Araçlarına Erişim Vermeyi Planlıyor

Canlı akış ticareti alanı, batı dünyasında yaygın olarak gördüğümüz bir şey değil. Ancak Asya pazarlarında kesinlikle iyi gidiyor.

Çin zaten bir merkez haline geldi ve Orta Doğu’nun ayak izlerini takip ettiği ve canlı yayınlar aracılığıyla yapılan satın alımların çoğunu yaptığına dair raporlar var.

Şimdi sıra Batı Pazarları gibi görünüyor ve YouTube bu konuda şimdiden çalışmalara başladı. Insider’dan

yeni bir rapor , popüler video platformunun daha fazla sayıda içerik oluşturucunun canlı akışlar için ticaret araçlarına erişmesini sağlamanın yolunu nasıl açtığını vurguladı.

Bu nedenle, 2022’nin sonuna doğru, uygulamanın Amerika, Brezilya, Birleşik Krallık ve Hindistan’daki İş Ortağı Programı üyelerinin, en az 20.000 aboneleri olması koşuluyla böyle bir özellikle merkezde olduğunu göreceğiz. Bu tür içerik oluşturucuların videolarını etiketlemeleri ve ayrıca çevrimiçi satın almanın yapılabileceği bağlantılar içeren canlı yayınlar yapmaları gerekir.

Bu, uygulamada çeşitli yerlerde bulunan çok sayıda farklı ve doğrudan alışveriş seçeneğine yol açacaktır. Ayrıca YouTube, 10 Kasım’a kadar yeni canlı alışveriş yayınları yayınlamayı planladığını söyledi. Bu nedenle, Tula’dan cilt bakımı, Ulta Beauty gibi ürünler ve sunumlar ve çok daha heyecan verici teklifler bulacaksınız.

YouTube’un bu çevrimiçi alışveriş dünyasına adım attığını görmek, platform için uzun zaman geçtiği için pek çok kişi için şaşırtıcı değil. Ayrıca, uygulamanın diğer sunum araçlarına ve çevrimiçi alışveriş çabasını gerçekten hızlandıran bazı harika seçeneklere sahip olduğunu da göreceğiz.

Ancak bu, ancak batı pazarı, dünyanın bu bölgesinde oldukça yeni bir fikir olan alışveriş yapılabilir bağlantılar aracılığıyla canlı akış satın alma fikrine daha açık hale geldikten sonra Uzmanlar, insanların canlı alışveriş akış hizmetlerine dayanan TalkShopLive’a ne kadar açık olduklarını kanıtlayan bazı göstergeler olduğundan, birçok yönden harika olabileceğini tahmin ediyor. Ve geçen yılki istatistikler, önde gelen ve popülerliklerini artıran ünlü influencerlar sayesinde yaklaşık %85 ​​MoM ile kaç kişinin ilgilendiğini kanıtladı.

Bu özellik, TikTok’u gerçekten ona aşık etti ve bu nedenle, canlı alışveriş tekliflerini yeniden paylaşmak ve yeniden yayınlamak için uygulamanın TalkShopLive ile ortak olduğunu göreceksiniz. Ayrıca, ünlü içerik oluşturucuların teklifi hayran kitleleriyle de paylaşmaları için uygulamanın farklı etkileyici firmalarla yan yana çalıştığını göreceksiniz.

Canlı alışveriş, bu açıdan TikTok gibi uygulamalar için YouTube için olduğundan çok daha fazla değere sahiptir. Unutmayın, birincisi Çin gibi ülkelerdeki alışveriş akışları gibi büyük başarılara tanık oldu. Ne yazık ki, aynı şey batı ülkeleri için söylenemez.

Platform aynı deneyi Avrupa’nın bazı yerlerinde denediğinde, pek iyi sonuç vermedi ve çoğu kişi, diş çıkarma sorunları nedeniyle mücadele ettiğini söyledi. Ancak TalkShopLive aracılığıyla ABD’deki yeni dönüşün, bu çaba için yeni bir sevgi ve coşkuyu ateşleyebileceğini umuyorlar. İkram edilecek milyarlarca insan var ve TikTok bunu biliyor.

Bildiğiniz gibi, teknoloji dünyası tahmin edilemez ve her şey olabilir. Canlı alışveriş, hiç bilmediğimiz bir risk. Genişleyip yeni zirvelere ulaşabilecek mi, ulaşamayacak mı, bunu zaman gösterecek.

Gördüğünüz gibi, canlı akışlı alışveriş şu anda çok büyük bir anlaşma değil, ancak ilgilendikleri sürece kullanıcılardan harika bir yanıt almak uzun sürmeyecek.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir