Ana Sayfa Sosyal Medya YouTuberlar çıkardıkları filmlerden ne kadar kazandı?

YouTuberlar çıkardıkları filmlerden ne kadar kazandı?

Sinema sektörünün gelişmesi ile birlikte birçok Youtube kanalı sahibi, kendi baş rolleri olduğu filmler çekerek sinema filmi çıkardılar. Haftalarca vizyonda kalan bu filmlerin baş rolleri kimler ve bu filmlerden ne kadar hasılat elde edildi?

Enes Batur Hayal mi? Gerçek mi?

Türkiye’de 19 Ocak 2018’te vizyona giren bu film komedi türü bir sinema filmidir. Kamil Çetin tarafından yönetilmiş ve Enes Batur’un vlogger’lık hayatı ele alınmıştır. Baş rollerinde; Enes Batur, Ceyda Düvenci, Bekir Aksoy, Başak Karahan ve Egemen Mustafa Almacı yer almaktadır. Bu filmin toplam hasılatı ise 17,4 Milyon TL’dir. Bu filme Netflix üzerinden ücretli abonelik ile Google Play Filmler üzerinden ise 2,99 TL’ye ulaşabilirsiniz. Filmin süresi ise 1 Saat 50 dakikadır. Filmin IMDb Puanı “4,2/10” iken Beyaz Perde puanı ise “3,2/5’tir.” Buraya tıklayarak filmin fragmanına ulaşabilirsiniz.

Cumali Ceber: Allah Seni Alsın                                   

4 Ağustos 2017’de vizyona giren bu film Halil Söyletmez’in oynadığı sinema filmidir. Cumali Ceber karakterinin sosyal medyada tutması üzerine filmi çekilmiştir. Filmin yönetmenliğini Gökhan Gök üstlenirken, Filmin senaristliğini ise Cihan Berk Berkeban üstlenmiştir. Baş rolü, Cumali Ceber karakterini canlandıran Halil Söyletmezdir. Filmin IMDb puanı “1/10” iken Beyaz Perde puanı ise “1,5/5’tir.” Filmin süresi 1 saat 40 dakika iken toplam hasılatı ise 5.044.986,48 TL’dir. Buraya tıklayarak filmin fragmanına ulaşabilirsiniz.

 
Oha Diyorum

03 Kasım 2017’de vizyona giren film, İlk 3 günde 111.960 seyirciye ulaştı. Filmin konusu Fırat Sobutay’ın kızının fotoğrafları bulunan diskin çalınması ve onu kurtarmaya çalışmalarını anlatıyor. Filmin baş rolünde yer alan oyuncular ise; Melih Abuaf, Fırat Sobutay, Alper Rende ve Bahar Şahindir. Filmin IMBd puanı “1,6/10” iken, filmin 3 günde gişe hasılatı ise 1.491.699,41 TL’yi bulan OHA diyorum, 7 hafta vizyonda kaldı. Buraya tıklayarak filmin fragmanına ulaşabilirsiniz. 

Borç Harç  

18 Ocak 2018’te gösterime giren film’in Baş rolünde Youtube’da ki videoları ile tanınmış Oğuzhan Uğur yer alıyor. Borç Harç, borç batağından çıkmaya çalışan sözde işgüzar Murat’ın türlü maceralarını anlatıyor. Filmin yönetmenliğinde Efe Hızır yer alıyor. Film toplam 4 hafta vizyonda kalmış ve toplam hasılatı 2.986.732,87 TL’dir. IMBd puanı ise “1,4/10’dur.” Filmin süresi ise 1 saat 33 dakikadır. Filmin fragmanına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.    

Kafalar Karışık

7 Aralık 2018’te vizyona giren bu filmin yönetmenliğini Yücel Yolcu yapmıştır. Baş rolünde ise Bilal Hancı, Atakan Özyurt ve Fatih Yasin yer alıyor. Filmin genel olarak konusu ise evlenebilmek için kız arkadaşının kayıp babasını bulmaya çalışan genç bir adam ve arkadaşlarının hikayesini anlatıyor. IMBd puanı ise “3,0/10’dur.” Filmin süresi 1 saat 35 dakika iken bu film 8 hafta vizyonda kaldı ve toplam hasılatı ise 10.453.057,40 TL’dir. Filmin fragmanına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Sar Başa

23 Ağustos 2019’da vizyona giren bu filmin yönetmenliğini Berk Alan yapıyor. Baş rolünde ise; Alper Rende, Bilge Su Işık, Alparslan Özmol, Kemal Can Parlak, Ali Biçim ve Naz Frambuaz yer alıyor. Filmin konusu ise, üniversite sınavına bir gün kala hafızasını kaybeden bir gencin yaşadıklarını konu ediyor. IMDb puanı ise “3,2/10’dur.” Filmin süresi ise 1 saat 40 dakikadır. Sar Başa 9 hafta vizyonda kaldı ve filmin toplam hasılatı 3.995.615,50 TL’dir. Filmin fragmanına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Twitter, Instagram’ın popüler bir özelliğini alıyor

Sosyal medya devleri, son özellikle son yıllarda kullanıcı sayılarını bir hayli arttırmış durumda. Kendi aralarında da ciddi bir rekabet içerisinde olan platformlar, yeni özelliklerini...

YouTube, TikTok’a karşı gücünü arttırmayı sürdürüyor

Popüler video akış siteleri ve sosyal medya platformları birbirlerinden özellik kazanmaya devam ediyor. kaybolan paylaşım özelliğe Snapchat ile hayatımıza girmeye başladı. Sonrasında ise Instagra'da...

WhatsApp, heyecanla beklenen bir özelliği kullanıma sunuyor!

Geçmişten beri iOS ve Android kullanıcıları karşıt işletim sistemlerini kullanan cihaza geçiş yapınca WhatsApp sohbetlerinin aktarılamaması sorunu ile karşı karşıya kalıyordu. Bu nedenle kullanıcılar üçüncü parti uygulamalar yardımıyla sohbetlerini aktarıyorlardı...

Twitter, NFT’leri profil fotoğraflarına getiriyor

Twitter, takas edilemeyen token (NFT) sahiplerinin platformda kendilerini tanımlamalarına yardımcı olmak için yeni bir özellik başlattı. Bu özelliği kullanabilmek için ise Twitter Blue aboneliğinin...

TikTok, Instagram tarzı ücretli abonelikleri test etmeye başladı!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarının başlarında şüphesiz TikTok ve Instagram geliyor. Bu iki büyük sosyal medya devi, bir süredir birbirlerinden aldığı...

Instagram, ücretli abonelik özelliğini test ediyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Instagram. Şirket, bu zamana kadar kullanıcı deneyimini iyileştirmek adına birçok yenilik yaptı ve yapmaya...

Twitter, ‘Topluluklar’ özelliğini Android’e getirdi

Geçtiğimiz yılda Twitter, 'Topluluklar' özelliğini iOS ve web tarayıcısına getirmişti. Bu özellik artık Android cihazlarda da erişebilir hale geldi. Platformun sunmuş olduğu Andorid versiyonunun...

YouTube, indirimli “yıllık abonelik” seçeneği sunuyor!

Dünyanın en büyük içerik platformlarından YouTube, dönem dönem yenilikler getirerek kullanıcılarına daha iyi bir deneyim sunmayı hedefliyor. Kullanıcı odaklı olmaktan vazgeçmek istemeyen platform, bu...

TikTok, kullanıcılarını ‘Hikayeler’ izlemeye zorluyor!

2021 yılında rekor kıran TikTok, diğer sosyal medya platformlarından ilham alarak pek çok yeni sistem geliştiriyor. Geçen yıllarda Instagram 'Hikayeler' özelliğinin benzerini tanıtan TikTok,...

WhatsApp, yeni özellik için çalışmaları hızlandırıyor!

Dünyanın en çok kullanılan mesajlaşma platformu olan WhatsApp, her geçen gün yeni özelliklerle kullanıcıların karşısına çıkıyor. Kullanıcılarla olan etkileşimi arttırmayı amaçlayan uygulama, en son...