Ana Sayfa İnternet Apple Card Rakibi Google Card, G-Pay Sızdırıldı!

Apple Card Rakibi Google Card, G-Pay Sızdırıldı!

“Google Pay ile ödeme yapar mısınız?” Google’ın kendi fiziksel ve sanal banka kartlarını geliştirdiğini gösteren görüntüler elde edildi. Google kartı ve ilişkili çek hesabı, kullanıcıların kart, cep telefonu, veya çevrimiçi olarak bir şeyler satın almalarına olanak tanır. Kullanıcıların satın alma işlemlerini kolayca izlemelerini, bakiyelerini kontrol etmelerini veya hesaplarını kilitlemelerini sağlayan yeni özelliklerle bir Google uygulamasına bağlanıyor. Kart, CITI ve Stanford Federal Kredi Birliği de dahil olmak üzere farklı banka ortaklarıyla ortak markalı olacak.

Bir kaynakta ise, makalede yer alan resimlerin yanı sıra Google’dan bilgi geldiğini de kanıtladı. Başka bir kaynak ise, Google’ın yakın zamanda ekibinin Google Pay uygulamasının temeli olmasını umduğu bir ödeme kartı üzerinde çalıştığını ve Apple Pay ile Apple Card’a rakip olmasına yardımcı olduğunu doğruladı. Şu anda, Google Pay yalnızca geleneksel olarak verilen bir ödeme kartını bağlayarak çevrimiçi ve eşler arası ödemelere izin veriyor. Bir “Google Pay Card” uygulamada kullanım örneklerini ve Google’ın fintech devi olma potansiyelini büyük ölçüde genişletecektir.

google pay

Google Finansal hizmetler şirketi mi?

Akıllı bir banka kartı oluşturarak Google, yeni gelir ve veri akışlarının kilidini açma olanağına sahip oldu. Potansiyel olarak, kartla yapılan satın alma işlemlerinde veya diğer çek hesabı ücretlerinde takas ücretleri alabilir ve ardından bankacılık ortaklarıyla bölebilir. Gizlilik kararlarına bağlı olarak Google, reklam kampanyası ölçümünü ve hatta hedeflemeyi iyileştirmek için kullanıcıların satın aldıkları işlem verilerini kullanabilir. Teknoloji devi satış artışı sağladığını kanıtlayabilirse markalar daha fazla Google reklamı satın almaya istekli olabilir.

Uzun vadeli çıkarımlar daha da büyük. Bir zamanlar endüstri şakası her uygulamanın sonunda bir mesajlaşma uygulaması haline gelmesine rağmen, son zamanlarda her teknoloji şirketi sonunda bir finansal hizmetleri şirketi haline geldi. Akıllı bir banka kartı ve çek hesapları. Google’ın bankacılık, hisse senedi aracılığı, finansal danışmanlık veya robo-danışmanlık, muhasebe, sigorta veya borç verme yolunu açabilir.

google pay

Google’ın verilere geniş erişimi, riski geleneksel finansal kuruluşlardan daha doğru bir şekilde yönetmesine olanak sağlayabilir. Uygulamalar, reklamlar, arama veya Android işletim sistemi aracılığıyla tüketicilere derin bağlantısı, finansal hizmetleri tanıtmak ve entegre etmek için geniş yollar sağlar. Covid-19 krizinin şekillenmesi ile yüksek marjlı finansal ürünleri Google’ın verimli gelir fırsatları geliştirmesine ve hisse fiyatını artırmasına yardımcı olabilir.

Google Card’a Bakın

Geleneksel bankacılık ürünleri, genellikle müşteri hizmetleriyle telefonla iletişim kurmayı veya güvenlik sorunlarını ele almak için karmaşık web siteleri aracılığıyla eleme gerektiren karmaşık olabilir. Google, finansal yönetimi e-posta ve haritalama uygulamaları kadar sezgisel hale getirmeyi umuyor. Burada gösterilen kart ve uygulama tasarımları kesin değil. Ve Google’ın banka kartının ne zaman başlayabileceği belirsizdir. Ancak, bu dahili Google materyallerinin, ödeme aracı için tutkuları hakkında ne ortaya koyduğunu inceleyelim.

Google banka kartı, ürünün tam adı hala bilinmemekle birlikte, Google adı ve iş ortağı bankasıyla birlikte markalı olarak sunulacaktır. Tasarımlarda, Visa ağında bir çip kartı olmasına rağmen, Google potansiyel olarak MasterCard gibi diğer ağları destekleyebilir. Kullanıcılar, Google Pay olması muhtemel olan bağlı Google uygulamasından hesaplarından para ekleyebilir veya para transferi yapabilir ve güvenliği için parmak izi ve PIN kullanılabilir.

Banka veya kredi birliği hesaplarına bağlandıktan sonra kullanıcılar temassız ödemeler de dahil olmak üzere fiziksel bir banka kartına sahip perakende mağazalardaki alışverişler için bir kart okuyucusuna dayanarak ödeme yapabilirler. Bir kullanıcının telefonunda yaşayan kartın sanal bir sürümü de Bluetooth mobil ödemeleri için kullanılabilir. Bu arada, çevrimiçi veya uygulama içi ödemeler için bir sanal kart numarası kullanılabilir.

Kullanıcılara, her biri satıcı adı, tarih ve fiyat dahil olmak üzere son işlemlerin bir listesi gösterilir. Bir haritadaki konumu görmek, yol tarifi almak veya mağazayı aramak için her bir işleme gelebilirler. Kullanıcılar bir işlemi tanımıyorsa, kartın geniş güvenlik seçenekleriyle kendilerini korumak kolaydır.

Bir müşteri, kartını kaybettiği için faul oynadığından şüphelenirse, Google’ın fiziksel kartlarından farklı olan sanal kart numarası sistemi sayesinde, kartını kilitleyebilir ve isteğe bağlı olarak telefonuyla veya çevirmiçi ödeme yapabiliyorken bir yedek sipariş verilebilir. Bunun yerine sanal kart numaralarının bir bilgisayar korsanı tarafından çalındığından şüphelenilirse, hızlı bir şekilde sıfırlanabilir. Ve birinin hesabına yetkisiz girişim elde ettiğine dair şüphe duyuyorlarsa tüm ödeme ve transfer türlerini engellemek için tamamen kilitleyebilirler.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Twitter, Instagram’ın popüler bir özelliğini alıyor

Sosyal medya devleri, son özellikle son yıllarda kullanıcı sayılarını bir hayli arttırmış durumda. Kendi aralarında da ciddi bir rekabet içerisinde olan platformlar, yeni özelliklerini...

YouTube, TikTok’a karşı gücünü arttırmayı sürdürüyor

Popüler video akış siteleri ve sosyal medya platformları birbirlerinden özellik kazanmaya devam ediyor. kaybolan paylaşım özelliğe Snapchat ile hayatımıza girmeye başladı. Sonrasında ise Instagra'da...

WhatsApp, heyecanla beklenen bir özelliği kullanıma sunuyor!

Geçmişten beri iOS ve Android kullanıcıları karşıt işletim sistemlerini kullanan cihaza geçiş yapınca WhatsApp sohbetlerinin aktarılamaması sorunu ile karşı karşıya kalıyordu. Bu nedenle kullanıcılar üçüncü parti uygulamalar yardımıyla sohbetlerini aktarıyorlardı...

Twitter, NFT’leri profil fotoğraflarına getiriyor

Twitter, takas edilemeyen token (NFT) sahiplerinin platformda kendilerini tanımlamalarına yardımcı olmak için yeni bir özellik başlattı. Bu özelliği kullanabilmek için ise Twitter Blue aboneliğinin...

TikTok, Instagram tarzı ücretli abonelikleri test etmeye başladı!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarının başlarında şüphesiz TikTok ve Instagram geliyor. Bu iki büyük sosyal medya devi, bir süredir birbirlerinden aldığı...

Instagram, ücretli abonelik özelliğini test ediyor!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Instagram. Şirket, bu zamana kadar kullanıcı deneyimini iyileştirmek adına birçok yenilik yaptı ve yapmaya...

Twitter, ‘Topluluklar’ özelliğini Android’e getirdi

Geçtiğimiz yılda Twitter, 'Topluluklar' özelliğini iOS ve web tarayıcısına getirmişti. Bu özellik artık Android cihazlarda da erişebilir hale geldi. Platformun sunmuş olduğu Andorid versiyonunun...

YouTube, indirimli “yıllık abonelik” seçeneği sunuyor!

Dünyanın en büyük içerik platformlarından YouTube, dönem dönem yenilikler getirerek kullanıcılarına daha iyi bir deneyim sunmayı hedefliyor. Kullanıcı odaklı olmaktan vazgeçmek istemeyen platform, bu...

TikTok, kullanıcılarını ‘Hikayeler’ izlemeye zorluyor!

2021 yılında rekor kıran TikTok, diğer sosyal medya platformlarından ilham alarak pek çok yeni sistem geliştiriyor. Geçen yıllarda Instagram 'Hikayeler' özelliğinin benzerini tanıtan TikTok,...

WhatsApp, yeni özellik için çalışmaları hızlandırıyor!

Dünyanın en çok kullanılan mesajlaşma platformu olan WhatsApp, her geçen gün yeni özelliklerle kullanıcıların karşısına çıkıyor. Kullanıcılarla olan etkileşimi arttırmayı amaçlayan uygulama, en son...