Ana Sayfa Sosyal Medya Pinterest Pinterest, İşletmelerin Kitle Artırmasına Yardımcı Oluyor!

Pinterest, İşletmelerin Kitle Artırmasına Yardımcı Oluyor!

Pinterest, büyümek için çeşitli yeni pim eğilimlerini ve markaların, işletme ‘lerin neden daha fazla kitleye ulaşmak için Pinterest’i kullanmaları gerektiğini gözlemliyor.

Pinterest bu hafta boyunca yükselen üç ana pin trendini vurguladı. İçerik keşfetme ağı, küçük markalara daha fazla kitleye ulaşma fırsatı sunar. Ve e-ticaret satışlarını artırmak isteyen şirketler için bir platformdur.

pinterest işletme

Korona virüs kilitlenmeleri sırasında Pinterest kullanan pinner sayısında bir artış var ve Pinterest, platformda çeşitli yeni pin trendlerinin artmakta olduğunu görüyor. Pinterest, içerik keşif platformunu kullanan markaların müşterilerine ulaşması için avantajlı olabilecek yükselen pim eğilimleriyle ilgili önemli bilgiler verdi.

Stratejilerinde görsel unsur içeren işletmeler Pinterest’i alışveriş için yıllık %44 oranında artırdığı için Pinterest’i kullanmaya başlamalıdırlar. Bu artan Pin kullanımı kullanıcıların Covid-19 kilitlenmelerin de normal çevrimiçi tarama yerine Pinterest’i alışveriş için nasıl kullandığını gösterir. Pinterest’in en son bilgileri markalara Covid-19 kilitlenmelerinin ortasında platformda çeşitli trend değişimleri hakkında gerekli fikirleri verebilir.

Pinterest’in vurguladığı ikinci büyük alan, pinnerların Covid-19 karantinasında ailelerini eğlendirmek için farklı aile oyunları aramalarıdır. Arjantin’den %5000 daha fazla insan platformda aile oyunları arıyor. Aynı yönden İspanya’ya ait kişilerde %2830 artış, İspanya’dan aramalarda %1863 artış ve Meksika’da da %1291 aile oyunları için aramalar arttı. Çoğu sabitleyici akvaryum, kaşık ve Ripple gibi oyunları arıyor.

Pinterest, her büyüklükteki işletme ‘nin çevrimiçi alışveriş fırsatları arayan daha fazla müşteriyle bağlantı kurması için harika bir platformdur. Korona virüs karantinası ortasında fiziksel alışveriş merkezlerinin kapanması nedeniyle nakit akışlarını dengelemekte zorluk çeken bu mücadele eden küçük perakendecilere destek sağlamak için iğneleyiciler tarafından büyük bir girişim olarak görülüyor.

Elbette Pinterest’in e-ticaret satışlarını artırmak isteyen girişimciler için bir platform olduğunu söyleyebiliriz. Karantinalar, markaların Pinterest aracılığıyla maksimum tüketiciye ulaşması için de büyük bir fırsat olan ve bu fırsatı bilen alternatif alışveriş platformlarının önemini bize gösterdi. Bu da salgın bittikten sonra bile alışveriş trendlerinde kalıcı bir değişikliğe yol açabilir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Instagram, hesapları otomatik olarak gizleyecek!

Dünyanın en çok kullanılan popüler sosyal medya platformlarından olan Instagram, 16 yaş altı kullanıcılar için önemli bir adım attı. Buna göre artık 16 yaş...

Instagram, Reels videolarının süresini artırdı!

Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Instagram. Şirket, TikTok rakibi özelliği Reels'i geliştirmeye devam ediyor. Son olarak, TikTok'un video süresini...

YouTube, para kazanmanın yeni yolunu duyurdu!

YouTube, içerik üreticilere para kazandıracak yeni özellikler üzerinde çalışmaya devam ediyor. Son olarak katıl butonunu kullanıma sunan şirket, isteyen abonelerin favori kanallarına destek olabilmesini...

Clubhouse kullanıcılarının verileri çalındı!

Son birkaç aydır büyük sosyal medya ağlarındaki veri sızıntısı skandalları büyüyor. 2021’in ilk yarısının kişisel verilerimiz için pek iyi geçtiğini söyleyemeyiz. Yılın kalan yarısında ne...

Twitter, ‘dislike’ özelliğini test etmeye başladı!

Twitter’da çoğunlukla politik ve eleştirel konularla ilgili içerikler görüyoruz. Bu mecrada doğal olarak bir görüş herkes tarafından benimsenemiyor ve tartışmalar yapılıyor. Bu durum Twitter’ın doğası haline...

Instagram, iPhone’lar için büyük bir yenilik yapıyor!

Instagram gibi sosyal medya platformları, hayatımızın neredeyse oldukça önemli bir parçası. Neredeyse günümüzün yarısını bu platformlarda geçiriyoruz. Hatta pek çoğumuz ilgi alanlarımız, özel ve ticari...

Twitter, Sesli Tweetler’e önemli bir yenilik yaptı!

Dünyanın önde giden sosyal medya platformlarından biri olan Twitter, bir yıldan fazla süre önce sesli tweetler özelliğini kullanıcılarına sunmuştu. Şirket, geçen bir yıldan fazla...

TikTok, kullanıcılarına ücretsiz Spotify Premium veriyor!

Günümüzde Instagram’ın en büyük rakibi olan ve her geçen gün büyümeye devam eden TikTok’tan kullanıcıları sevindirecek bir işbirliği haberi geldi. Başta Türkiye olmak üzere aralarında İngiltere,...

TikTok, ücretli video formatını test ediyor

Popüler sosyal medya platformlarından TikTok, Shoutouts isimli yeni bir özelliğini test ediyor. Şirket her şey yolunda giderse yeni özelliğini bütün kullanıcılarına açabilir. Çinli ByteDance’ın popüler...

Facebook, Threads adlı yeni özelliği test etmeye başladı!

Sosyal medyanın ilk adımını yıllar önce atan Facebook, geride kaldığı bu rekabette yeniden ayağa kalkmanın peşinde. Yıllardır kullanılan Twitter yanıtlama özelliğinin bir benzeri sosyal medya devinin...