Ana Sayfa Sosyal Medya Pinterest Pinterest, İşletmelerin Kitle Artırmasına Yardımcı Oluyor!

Pinterest, İşletmelerin Kitle Artırmasına Yardımcı Oluyor!

Pinterest, büyümek için çeşitli yeni pim eğilimlerini ve markaların, işletme ‘lerin neden daha fazla kitleye ulaşmak için Pinterest’i kullanmaları gerektiğini gözlemliyor.

Pinterest bu hafta boyunca yükselen üç ana pin trendini vurguladı. İçerik keşfetme ağı, küçük markalara daha fazla kitleye ulaşma fırsatı sunar. Ve e-ticaret satışlarını artırmak isteyen şirketler için bir platformdur.

pinterest işletme

Korona virüs kilitlenmeleri sırasında Pinterest kullanan pinner sayısında bir artış var ve Pinterest, platformda çeşitli yeni pin trendlerinin artmakta olduğunu görüyor. Pinterest, içerik keşif platformunu kullanan markaların müşterilerine ulaşması için avantajlı olabilecek yükselen pim eğilimleriyle ilgili önemli bilgiler verdi.

Stratejilerinde görsel unsur içeren işletmeler Pinterest’i alışveriş için yıllık %44 oranında artırdığı için Pinterest’i kullanmaya başlamalıdırlar. Bu artan Pin kullanımı kullanıcıların Covid-19 kilitlenmelerin de normal çevrimiçi tarama yerine Pinterest’i alışveriş için nasıl kullandığını gösterir. Pinterest’in en son bilgileri markalara Covid-19 kilitlenmelerinin ortasında platformda çeşitli trend değişimleri hakkında gerekli fikirleri verebilir.

Pinterest’in vurguladığı ikinci büyük alan, pinnerların Covid-19 karantinasında ailelerini eğlendirmek için farklı aile oyunları aramalarıdır. Arjantin’den %5000 daha fazla insan platformda aile oyunları arıyor. Aynı yönden İspanya’ya ait kişilerde %2830 artış, İspanya’dan aramalarda %1863 artış ve Meksika’da da %1291 aile oyunları için aramalar arttı. Çoğu sabitleyici akvaryum, kaşık ve Ripple gibi oyunları arıyor.

Pinterest, her büyüklükteki işletme ‘nin çevrimiçi alışveriş fırsatları arayan daha fazla müşteriyle bağlantı kurması için harika bir platformdur. Korona virüs karantinası ortasında fiziksel alışveriş merkezlerinin kapanması nedeniyle nakit akışlarını dengelemekte zorluk çeken bu mücadele eden küçük perakendecilere destek sağlamak için iğneleyiciler tarafından büyük bir girişim olarak görülüyor.

Elbette Pinterest’in e-ticaret satışlarını artırmak isteyen girişimciler için bir platform olduğunu söyleyebiliriz. Karantinalar, markaların Pinterest aracılığıyla maksimum tüketiciye ulaşması için de büyük bir fırsat olan ve bu fırsatı bilen alternatif alışveriş platformlarının önemini bize gösterdi. Bu da salgın bittikten sonra bile alışveriş trendlerinde kalıcı bir değişikliğe yol açabilir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Twitter, ‘Uygulama Dışı Paylaşım’ özelliğini Android’te de kullanıma sundu!

Twitter, platformda atılan tweetlerin daha fazla kişiye ulaşmasını sağlamanın yeni yollarını test ediyor. Ağustos ayında şirket, iOS kullanıcıları için yenilenmiş bir kullanıcı arayüzüne sahip...

Instagram, ünlülerin para kazanmasını kolaylaştıracak!

Instagram, son zamanlarda kullanıcılar arasında para alışverişini gerçekleştirmek için birçok yeniliği platforma getirdi. Bunlardan biri ise Rozetler. Rozetler, bir süredir belirli hesaplarda test edilen...

Instagram, sponsorlu hesaplar hakkında özet bilgi verecek!

Instagram Hikayelerinde gezerken sponsorlu hesaplar çok fazla karşımıza çıkıyor. Bazılarımız sponsorlu hesapların paylaştığı hikayelere bakıp kimi zaman daha fazla bilgi edinmek için sponsorlu hesabın...

Instagram, hesap değiştirmeyi kolaylaştırıyor!

Sosyal medya şirketleri uzun zamanlardan beri kullanıcıların işini kolaylaştıracak birçok şey yaptı ve hala yapmaya devam ediyor. Bugün, Instagram 'da son girdiğiniz hesaba girmenizi...

Bir ülke daha TikTok uygulamasına erişim engeli getirdi!

Son zamanlarda en hızlı büyüyen platformlardan biri şüphesiz TikTok. Uygulama, dünya genelinde bir milyardan fazla indirme aldı, yani kullanıcı sayısı azımsanamayacak kadar fazla. TikTok...

Twitter, ‘Önerilen Takipler’ adlı yeni bir özelliği test ediyor!

Geçtiğimiz yıllardan beri Twitter, insanları daha fazla etkileşim haline sokmayı hedefleyen birçok özelliği hayatımıza soktu. Her geçen gün etkileşimi arttırmak adına daha fazla özellik...

Instagram, Alışveriş özelliğine önemli yenilikler yaptı!

Facebook uzun zamandır Instagram uygulamasını popüler hale getirmek için çok fazla şey yaptı ve yapmaya da devam ediyor. Şirketin son zamanlarda yaptığı ve kullanıcılar...

Instagram, Hikayeler Arşivi bölümüne önemli yenilikler yaptı!

Instagram Hikayeleri, artık bir çoğumuzun kullandığı bir özellik. Hikayeler bölümünde çoğumuz en az bir defa fotoğraf veya video paylaşmışızdır. Bu paylaşımlar 24 saat içinde...

Instagram, kötü içerikli yorumları engelleyecek!

Instagram, kısa süre önce kötü içerikleri platformdan engelleyeceğini açıklamıştı. Şirket, bugün bu konuda çok önemli bir adım attı. Artık kötü içerikli yorumların önüne geçilecek. Kullanıcılara...

Instagram, ‘Devlet Kontrollü Medya’ etiketini uygulamaya ekledi!

Uzun zamandan beri Facebook, kendi platformunda yalan bilginin yayılımını engellemek amacıyla bir sürü şey yaptı. Ancak sahibi olduğu Instagram uygulamasında yalan bilgiyi önlemek amacıyla...