Ana Sayfa İnternet Youtube İçerik Oluşturucular için Yeni Özellik Getiriyor!

Youtube İçerik Oluşturucular için Yeni Özellik Getiriyor!

Youtube Studio kullanışlı ödüller veya özellikler sunma konusunda içerik oluşturuculara önem veren bir platformdur. Aslında, şirket son zamanlarda Youtube’a bağış toplama biriminin ABD, İngiltere ve Kanada’ya genişletilmesi sağlanılarak topluma geri döndürülmüştür. Araştır sekmesinde olmak isteyen içerik oluşturuculara özel olarak oluşturulmuş bir hedef butonuyla birlikte #StayHome #WithMe kampanyasının bir parçasıdır.

Bu nedenle, daha fazla trend sunmalarına devam ederek bazı gelişmelerin genişletme aşamasında olduğunu gösteriyor. Google’ın en büyük video paylaşım platformunun, içerik oluşturuculara maksimum kitlenin çevrimiçi olduklarını bildirme seçeneğini ekleyerek belirtiyor.

youtube

İlk olarak Youtube’da içerik oluşturucu olan Inside Kanalı tarafından önizleme yapıldı. Şirketteki analiz mühendisliği ekibi, içerik oluşturuculara yeni verilere nasıl erişebileceği ile ilgili gerekli tüm ayrıntılara sahip bir videoyla çıktı. Daha sonraki bir videoda Youtube, Çevrimiçi Kitle özelliğinin kullanıcıların yalnızca %10’u için kullanılabilir olduğu açıklandı. Video ayrıca, kullanıcıların verileri en iyi şekilde nasıl kullanabileceğini ve videolara katılımı artırma hedeflerini nasıl işaretleyebileceği hakkında da bilgileri verdi.

Fikir kulağa ne kadar hoş geliyor olsa da, ek bilgileri programlarınıza eklemeden önce Youtube’un sunumunu tam olarak anlamanız şarttır.

YouTube’da Kullanıcıların Geçirdiği Zaman

Bu yeni özelliği eklemeden önce, Youtube’daki içerik oluşturucular her zaman kitleleri analiz etmelerine ve içeriklerini abonelerinin yaşına, cinsiyetine, konumuna vb. türlere göre değiştirmelerine yardımcı olan temel demografik özelliklerden yararlandılar. Bununla birlikte, yeni öngörüler düzeyinde, kullanıcılarınızın zamanlamalarını bilmenin kaç abonenin videonuzu ne zaman çizelgesinde görme şansını büyük ölçüde etkileyebileceğine dair yaygın bir yanlış anlama vardır.

Veriler, öncelikle kitlenizin Youtube’da bir tür etkinlik yapma konusunda harcadığı, saatleri belirli herhangi bir videonuzu izleyen kullanıcının geçmediği süre yansıtmayacaktır.
Konu ile ilgili bir video aşağıda yer alıyor;

Yukarıdaki YouTube Studio analiz panosuna bakıldığında, YouTube analitik mühendislerinin içerik oluşturucularına kanallarını büyütmeleri için çok benzersiz bir şekilde altın bir silah verdiklerini söylenilebilir.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Twitter, DM’de ‘Sesli Mesaj’ özelliğini test ediyor!

Twitter, son zamanlarda sesli iletişim konusunda daha fazla yenilik yapmaya gayret ediyor. Haziran ayında Sesli Tweet'leri kullanıma sunan şirket, şimdi de direkt mesajlarda sesli...

Facebook Messenger görüntülü aramalarına önemli yenilik!

Facebook, sahip olduğu ve ana uygulamaya bağlı mesajlaşma platformu Messenger'a sürekli yenilik yapıyor. Son zamanlarda Messenger Rooms ile uygulamada video konferans yapmaya olanak sağlayan...

YouTube, TikTok benzeri yeni platformunu kullanıma sunuyor!

TikTok'un ABD'de erişime engellenmesi son zamanlarda sıkça gündeme gelen bir konu. Donald Trump'un TikTok'u engellemeye yönelik açıklamaları diğer sosyal medya devlerini harekete geçirdi. İlk...

Instagram gönderilerinden bağış toplanabilecek!

Bağış toplama özelliğini Instagram, öncelikli amaç olarak Covid-19 pandemi döneminden olumsuz etkilenen küçük çaptaki işletmeleri desteklemek için kullanıma sunmuştu. Kullanıma sunulduğu günden bu yana...

Instagram, önemli bir değişikliği test ediyor!

Facebook, Instagram uygulamasını satın aldığı günden beri sürekli geliştiriyor ve zaman zaman değişiklikler yapıyor. Son zamanlarda Instagram'a gelen yeniliklerden en akılda kalanları şüphesiz Alışveriş...

TikTok, ABD’ye satılmak yerine kapatılabilir!

TikTok uygulamasının ABD'de yasaklanması uzun zamandır gündemde olan bir konu. ABD Hükümeti, Çin merkezli uygulamayı ülkesinde yasaklamak için artık somut adımlar atmaya başladı. Bu...

Facebook, gruplarda yeni bir özelliği test ediyor!

Şüphesiz artık çoğu Facebook kullanıcısı en az bir gruba üye. İnsanlar bu gruplarda gönderi paylaşabilir ve başkalarının paylaştığı gönderileri görebilir. Şirket, uzun zamandır grupları...

LinkedIn Hikayeleri, yeni bir özelliğe kavuşuyor!

Artık hemen hemen tüm sosyal medya platformlarında Hikayeler özelliği bulunuyor. Hikayeler özelliği, ilk olarak Snapchat tarafından ortaya atıldı, Snapchat'ten sonra birçok sosyal medya platformu...

Facebook kullanıcıları, Instagram Hikayeleri de görecek!

Sosyal medya devi Facebook, sahibi olduğu Instagram uygulaması ile kendi platformu arasındaki özellik farkını en aza indirmek için çalışıyor. Şirket, kullanıcıların Facebook uygulamasından çıkmadan...

Facebook, sahte Instagram etkileşimleri satan kişiye dava açtı!

Facebook, sahte Instagram etkileşimleri konusunu bir kez daha mahkemeye taşıyor. Facebook yaptığı açıklamada, şirketin sahte Instagram beğenileri ve yorumları satan bir adama dava açtığını...