Ana SayfaSosyal MedyaInstagramInstagram, E-Ticaret ve Mağaza tanıtımı için özellik geliştirdi!

Instagram, E-Ticaret ve Mağaza tanıtımı için özellik geliştirdi!

Facebook’un geleceğe yönelik hareketler yapan bir şirket olarak stratejisinin büyük bir kısmı, e-Ticaret gibi şeylere daha fazla vurgu yapılmasını gerektiriyor. Çünkü bu özellik çoğu teknoloji şirketinin şu anda bu noktada harekete geçmeye çalıştığı bir sektör olduğu için kazanılacak çok para mevcut. Facebook, küçük işletmelerin yanı sıra büyük markalara sahip büyük işletmelerin potansiyel müşterilere ürün sunabileceği bir çeşit pazar sunuyor. Instagram, işletmeler için de benzer fırsatlar sundu, ancak henüz herhangi bir büyük şekilde, şekilde veya biçimde platformlar arası tanıtım yapılmadı.

Facebook Instagram özellik

Ancak, Jane Manchun Wong’a göre Facebook ‘tan Mağazalar olarak adlandırılan yeni bir Instagram özelliği test ediliyor. Bu özellik, birçok işletmenin daha fazla satış yapabilmesi için bunu yapacak birçok ürünü tanıtacak. Bu bağlamda daha geniş çeşitlilikteki fırsatları araştırabilecekler. 

Bu strateji içerisinde sosyal medya platformlarının uygulanmakta olduğu önemli bir adımdır. Ve aynı zamanda şu ana kadar gerçekleştirilmiş olan en belirgin platformlar arası tanıtım çabasıdır. Facebook bu konuda biraz yön değiştirdi. Sosyal medya devi başlangıçta yan kuruluşları ile oldukça düşük seviyede ilerliyordu. Onları bağımsız olarak çalıştırdı ve üzerinde belirgin bir marka oluşturmamalarını sağladı. Ancak bu son yıllarda Facebook’un imzasını bir çok yeni markaya damgalaması ile değişti. Özellik ‘leri ve bu bağlı kuruluşların bu yeni güncellemenin buna bir örnek olması ile ilgili olduğunu açıkça ortaya koyuyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir